حمله موشکی

صفحه اینستاگرامی رهبر معظم انقلاب، بخش‌هایی از سخنان ایشان در نماز جمعه ۲۷ دی ماه درباره حمله موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق را بازنشر داد.

به گزارش مشرق، صفحه اینستاگرامی رهبر انقلاب ویدیویی از بیانات ایشان در نماز جمعه ۲۷ دی ماه منتشر کرد که بر اساس آن، رهبر انقلاب روز حمله موشکی سپاه ایران به پایگاه نظامی آمریکا را به دلیل تاثیر به سزایی که در اقتدار جمهوری اسلامی ایران داشت، یوم الله نامیدند.

دلیل این امر قدرت و توان روحی ملت ایران برای مقابله با قدرت متکبر و زورگوی جهان در جریان این حمله است. در ادامه پست منتشر شده توسط صفحه آیت الله خامنه ای در اینستاگرام را مشاهده می‌کنید:

" روز سیلی موشکی به آمریکا از روزهای بزرگ خداست‌
رهبر انقلاب در نماز جمعه: این که یک نیرویی، یک ملّتی، این قدرت را دارد، این توان روحی را دارد که به یک قدرت متکبّر زورگوی عالم این جور سیلی بزند، نشان‌دهنده‌ دست قدرت الهی است، پس آن روز جزو ایّام‌الله است. "

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صابر IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
    0 0
    رهبر رو در ذکر یوم الله تنها نذاریم والله شاید ما وسط صفین هم بودیم، علی تنها میموند
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۲
    0 0
    عضو هیأت علمی دانشگاه تهران ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی برای آرامگاه خود حتی یک قبر معمولی در نظر نگرفت و ما بین دو قبر انتخاب کرده بود و در پاسخ به این‌که شما مابین این دو قبر جا نمی‌شوید، بیان کرده بود که من یک‌طوری میام که جا شوم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس