کد خبر 1033098
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
تیراندازی نمایه

سرنشینان دو دستگاه پژو ۴۰۵ که سر و صورت خود را پوشانده بودند با شلیک گلوله در مشهد، مالک یک فروشگاه صوتی و تصویری را به قتل رساندند و از محل گریختند.

به گزارش مشرق، این جنایت هولناک در دقایق اولیه بامداد بیست و پنجم دی در حالی رخ داد که متصدی یک فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی در حال نصب دوربین مداربسته درون مغازه اش بود. در همین هنگام ناگهان دو خودروی پژو ۴۰۵ نقره‌ای و سفید رنگ که هر کدام سه سرنشین نقابدار داشتند در نزدیکی فروشگاه توقف کردند که ناگهان صدای شلیک سه گلوله پی در پی سکوت خیابان شهید نظامدوست در بولوار طبرسی شمالی را شکست؛ بنابراین گزارش، یکی از این گلوله‌ها که از سلاح وینچستر شلیک می‌شد به سر متصدی فروشگاه اصابت کرد و او قبل از رسیدن نیروهای اورژانس به دلیل عوارض ناشی از اصابت گلوله در دم جان سپرد و مهاجمان نقابدار نیز از محل گریختند.

بیشتر بخوانید:

سناریوهای وحشتناک شوهر برای قتل همسر

با گزارش این حادثه به نیروهای انتظامی، بلافاصله ماموران گشت کلانتری طبرسی شمالی در خیابان شهید نظامدوست ۳۰ حضور یافتند و با حفظ صحنه جنایت، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند.

این گزارش حاکی است، با حضور قاضی علی اکبر احمدی نژاد و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در محل حادثه، تحقیقات میدانی در این باره آغاز شد و جسد جوان ۳۰ ساله که «سیدجواد- ع» نام داشت برای تعیین علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.

بررسی‌های تخصصی کارآگاهان با صدور دستورات محرمانه‌ای از سوی قاضی شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در حالی ادامه دارد که سرنخ‌های مهمی از این جنایت وحشتناک به دست آمده است.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس