سرباز اسراییلی

یک روزنامه صهیونیستی با استناد به برآوردهای ارتش این رژیم نوشت، تعداد جوانانی که به دلایل روانی از خدمت سربازی معاف می‌شوند رو به افزایش است.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» امروز (یکشنبه) از افزایش معافیت‌های سربازی در میان مشمولین در فلسطین اشغالی به دلایل روانی خبر داد.

ببینید:

فیلم/ کتک خوردن افسر صهیونیستی از زنان!

بر اساس این گزارش، برآوردهای ارتش رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد درسال جاری (۲۰۲۰) از میان هر سه جوان صهیونیست، یک جوان به دلیل مسایل روانی از خدمت سربازی معاف خواهد شد.

یدیعوت تأکید کرد، بنا به برآوردهای ارتش، در سال جاری ۳۲.۹ درصد جوانانی که به سن خدمت سربازی رسیده‌اند به دلایل روانی معافیت خواهند گرفت.

این روزنامه افزود، فرماندهی ارتش تلاش می‌کند این پدیده را کاهش دهد به ویژه آنکه با کسری ۴۴ درصدی در نسبت زنان نامزد برای خدمت سربازی در سال جاری روبه‌روست.

یدیعوت گزارش داد، «موتی الموز» فرمانده بخش نیروی انسانی در ارتش رژیم صهیونیستی دو هفته پیش نامه‌ای به افسران بخش سلامت انسانی ارتش فرستاده و از آنها خواسته از حجم معافیت‌ها به دلایل روانی بکاهند.

این روزنامه در پایان اعلام کرد، نسبت معافیت‌ها به دلایل پزشکی ۲.۵ درصد است اما نسبت معافیت‌ها به دلایل روانی به ۶.۵ در سال گذشته میلادی رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس