خسرو قمری

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: ای‌کاش در پایان عمر قهرمانی سهرابی، اتحادیه جهانی براساس حرف یکسری آدم مغرض تصمیم‌گیری نمی‌کرد و این کم‌لطفی به سهرابی نمی‌شد.

به گزارش مشرق، خسرو قمری درباره محرومیت مهدی سهرابی رکابزن باسابقه کشورمان اظهار داشت: نکته اول این است که از افرادی که تست دوپینگ گرفته می‌شود، صفر تا صد این مسئله با خودشان است و حتی مکاتبات هم با خود ورزشکاران انجام می‌شود. موضوع محرومیت چهار ساله را روز گذشته شنیدم، اما هیچ اطلاعی از سوی اتحادیه جهانی در این باره به فدراسیون ایران داده نشده است. در واقع مکاتبات در این باره با فدراسیون انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:

محرومیت ۴ ساله کاپیتان تیم ملی دوچرخه سواری

وی افزود: من صحبت‌های سهرابی را شنیدم و خواندم و به او حق می‌دهم. فکر می‌کنم اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری در این پرونده به سهرابی کم لطفی کرد و در حالی که باید یک فرصت یک هفته‌ای به این ورزشکار می‌داد و بعد رأی را رسانه‌ای می‌کرد، اما کار را انجام نداد. سهرابی معتقد است که باید فرصت دفاع در این پرونده به او داده می‌شد، اما این کار صورت نگرفته است.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ادامه داد: به شخصه معتقدم هر کسی که مرتکب دوپینگ شود، باید با شدیدترین وضع با او برخورد کرد، اما باید در برخی مواقع حق را در نظر گرفت. ای کاش در پایان عمر قهرمانی سهرابی، اتحادیه جهانی براساس حرف یکسری آدم مغرض تصمیم‌گیری نمی‌کرد و این کم‌لطفی به سهرابی نمی‌شد.

قمری درباره اعزام تیم ملی دوچرخه‌سواری کوهستان به رقابت‌های قهرمانی آسیا در تایلند گفت: تیم کوهستان پله پله توانسته جلو برود، پیشرفت کند و نتایج خوبی بگیرد و حالا هم قرار است در یک رقابت بزرگ حضور داشته باشد. ملی‌پوشان در ایران روی زمین‌های خشک تمرین کرده‌اند، اما در تایلند باید در جنگل در زمین‌های مرطوب و هوای گرم رقابت کنند. به هر حال امیدوارم این ملی‌پوشان نتایج خوبی بگیرند.

وی درخصوص تأمین هزینه‌های این تیم عنوان کرد: از یک اسپانسر برای کمک به اعزام تیم ملی قول گرفته‌ایم. همچنین قرار است بخشی از مبلغ مورد نیز از سوی وزارت ورزش پرداخت شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس