تظاهرات کشاورزان آلمانی

هزاران کشاورز آلمان همراه با تراکتورهای خود به خیابان‌ها آمدند تا علیه سیاست‌های زیست محیطی جدید دولت آلمان اعتراض کنند.

به گزارش مشرق به نقل از روزنامه "پاسایر نویه پرسه"، هزاران کشاور آلمانی در آغاز هفته بین‌المللی سبز با تراکتورهای خود به خیابان های شهرهای بزرگ آلمان آمدند تا خشم خود را به قوانین سختگیرانه زیست محیطی دولت آلمان نشان دهند.

بزرگترین تجمعات در شهرهای نورنبرگ و برلین برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

تظاهرات مردم آلمان در اعتراض به افزایش اجاره‌بهاء مسکن +عکس

معترضان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود "با ما باشید نه علیه ما". در شهرهای هانوفر و برمن آلمان هم اعتراضات مشابهی برگزار شد.

در درسدن و اشتوتگارت هم تعداد زیادی از کشاورزان با تراکتورهای خود به خیابان ها آمدند.

صدها تراکتور جاده‌های نقاطی از آلمان را به تسخیر خود درآوردند تا به مسئولان بگویند که از مقررات زیست‌محیطی ناراضی هستند.

مایکل مولر، شهردار برلین، با اشاره به اینکه کشاورزان دیدگاه خود را مطرح می‌کنند، از آنها خواست در قبال تحولات، "شکیبایی و تحمل" بیشتری از خود نشان دهند.

راهپیمایی‌ کشاورزان به سمت برلین در حالی برگزار شد که پایتخت آلمان میزبان هفته بین‌المللی سبز است؛ هفته‌ای که طی آن نمایشگاه‌های مختلف مواد غذایی و محصولات کشاورزی برگزار می شود.

سابقه برپایی این جشنواره سالیانه، تقریباً به ۱۰۰ سال قبل می‌رسد. در سال‌های اخیر این جشنواره اعتراض‌های گوناگونی به خود دیده است. علت اعتراض‌ها این است که مردم محلی و شهروندان نسبت به آینده صنعت کشاورزی و سیاست‌های زیست‌محیطی نگران هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس