کد خبر 1032333
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
سامانه‌ رسمی آستان قدس

مدیر مرکز توسعه و نظارت بر موقوفات و نذورات آستان قدس رضوی از امکان کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان از طریق سامانه‌های رسمی این آستان مقدس خبر داد.

به گزارش مشرق، علیرضا اسماعیل‌زاده اظهار داشت: گزینه سیل‌زدگان به منظور امدادرسانی به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان در نرم‌افزار رضوان و سامانه‌ الکترونیکی وقف و نذر رضوی به نشانی nazr.razavi.ir فعال شد.

وی گفت: زمینه مشارکت مردم در کمک رسانی به هم‌وطنان سیل زده سیستان و بلوچستان از طریق کد دستوری #۸* که با تلفن همراه به آسانی قابل شمار گیری است، نیز فراهم شده است.

بیشتر بخوانید:

ساکنان مناطق سیل‌زده به چه اقلامی نیاز دارند؟

وی ادامه داد: همچنین افراد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۴۸۷۲۷۲۷۲۸۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۸۸۸۸۸۸۸۹ بانک ملت به نام آستان قدس رضوی ویژه سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان واریز کنند و در امدادرسانی به مردم سیل‌زده این خطه کشور در پرتوی بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) سهیم شوند.  

مدیر مرکز توسعه و نظارت بر نذورات و موقوفات آستان قدس رضوی گفت: مراجعه به دفاتر نمایندگی‌های آستان قدس رضوی در استان‌ها و همچنین مراجعه حضوری به دفاتر نذورات این آستان مقدس در صحن‌ها، رواق‌ها و ورودی‌های حرم مطهر رضوی، از دیگر روش‌های امدادرسانی به هم‌وطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان همگام با خادمان رضوی است.

گفتنی است، آستان قدس رضوی از نخستین ساعات پس از وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان حاضر شده و هم اکنون با استقرار دو آشپزخانه روزانه بیش از ۱۵ هزار وعده غذای گرم طبخ و میان هم‌وطنان سیل زده توزیع می‌کند، تهیه و توزیع لوازم گرمایشی و مواد بهداشتی از دیگر اقداماتی است که آستان قدس در مناطق سیل زده در دست انجام دارد و در این میان مشارکت‌های مردمی می‌تواند به امدادرسانی‌های بهتر کمک کند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس