کد خبر 1032173
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
حسین قاسمی

هدف نهایی اینها از این فضاسازی، سوق دادن نظام به تسلیم در مقابل امریکا و به رسمیت شناختن اسراییل است.

به گزارش مشرق، حسین قاسمی فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت: در سال‌ها و ماههای اخیر برخی مسولین و مدیران، تعدادی از افراد و گروههای سیاسی و برخی رسانه های داخلی و خارجی ، با دادن اطلاعات کذب و یا گزینش شده و غیر دقیق، این مساله را دامن زدند که مردم از انقلاب و نظام خسته هستند و از نظام و انقلاب عبور کرده اند.

هدف نهایی اینها از این فضاسازی، سوق دادن نظام به تسلیم در مقابل امریکا و به رسمیت شناختن اسراییل است.

اما تشییع و بدرقه شهید سلیمانی و حضور در مراسماتی که به همین منظور در شهرها وروستاهای مختلف کشور برگزار شد، بازی این جریان را به هم ریخت.

سالها و ماهها تلاش کردند دل نظام راخالی کنند، تا بتوانند تسلیم را به نظام تحمیل کنند.

تشییع حاج قاسم نشان داد که سیاست های منطقه ای جمهوری اسلامی که نماد آن یک «پاسدار انقلابی » بود ، مورد حمایت مردم است.


پاسداری که خود و نیروی قدس و سیاست های منطقه ای آن از ۸۸ تا ۹۸ کانون حمله برخی جریان های داخلی و امریکایی ها و صهیونیست ها بود.

از شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران سال ۱۳۸۸ تا شعارهای آبان ۹۸ ، صدها مصاحبه و یادداشت علیه سیاست های منطقه ای ایران، حملات سنگین رسانه های خارجی به سپاه قدس و سردار سلیمانی ، حملات ترامپ و پمپئو و...همگی سردار سلیمانی و سپاه قدس و سیاست های منطقه ای را هدف گرفته بود.


این تشییع نشان داد که مردم علیرغم انتقادات، گلایه ها و حتی اعتراضات از نظام عبور نکرده اند و کماکان دارای پیوندهای قوی با نظام و یک فرمانده سپاهی کارامد و تراز انقلاب هستند.

شکرانه این حضور مردم، انجام اصلاحات و نوسازی در دستگاههای مدیریتی کشور است.

مردم نشان دادند پای کار نظام و انقلاب و مدیران کارامدانقلابی هستند، حالا نوبت مسولین نظام است که نشان دهند پای کار مردم و انقلاب هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    22 27
    نه.هیچوقت .هرگز.!!!
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
    14 24
    مردم از نظام ورهبری خسته نیستند بلکه عاشقشون هستند.مردم از مسولین بی کفایت خسته اند که فقط بدنبال راهی برای حفظ خود وفرزندان و وابتسگان خودشون در ایران وخارج از ایران هستند بخصوص آنهایی که فرزندانشان دربلاد کفر بسر میبرند....
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
    22 21
    این چند ساله اخیر و شهادت سردار باعث شد معدود کسانی که خسته شده بودند یا در خواب غفلت بودند بیدار شوند و بدونند تنها راه عزت همان راه انقلاب و تنها انسان های مفید مسئولین انقلاب اند نه خود فروخته هایی که چشم امیدشان به غرب است
  • IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۸
    12 21
    من به شخصه اگه دوسال رئیس جمهور این ممکلت بودم یه زیر و رویی می کشیدم که حداقل اوضاع ملطوف تر بشه چهارسالم نیاز نیست دو سال
  • ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    1 0
    منظورت کدام مردم است اکثریت جامعه یا اقلیت محدود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس