سردار باقر زاده

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مطالبه مردم منطقه در خصوص خروج آمریکایی‌ها از عراق ثمره خون سردار سلیمانی است.

به گزارش مشرق، سردار سید محمد باقرزاده شامگاه پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار مردم خوانسار، اظهار داشت: روز حماسه و ایثار خوانسار در تاریخ این خطه ماندگار است و نشان می‌دهد که علمای این شهرستان نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ولایت‌مداری داشتند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در جنگ تحمیلی شکست نخوردیم و حتی پرچم ایران در خاک عراق به اهتزاز درآمد، شکست موقعی اتفاق می‌افتد که میل و رغبت به جنگ با دشمن از دست برود.

عملیات کربلای ۵ کمر صدام را شکست

وی تصریح کرد: عملیات کربلای ۵ کمر صدام را شکست و دنیا به متجاوز بودن عراق پی برد، جان فشانی جوانان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس موجب به دست آوردن عزت و افتخار در عرصه بین‌المللی شد.

سردار باقرزاده با اشاره به اینکه شهدا به ما درس استقامت می‌دهند و حرکت آن‌ها در این روزهای پرالتهاب راه گشای مسیر ما باید قرار گیرد، گفت: شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس برای ملت ایران تلخ بود، هدف قرار دادن پایگاه‌های آمریکایی در عراق بخشی از انتقام سخت است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه از شانتاژبازی‌های بی‌انصاف و تحریم‌ها ناجوانمردانه آمریکایی‌ها به خدا و مهدی عج الله پناه می‌بریم، گفت: در مسیر انقلاب روزهای سختی در پیش داریم، ملت ایران در آزمون‌های سخت پیروز میدان بوده است، خط ما با جبهه‌ دشمن مشخص است.

وی با بیان اینکه شهید ابومهدی المهندس یکی از نیروهای تفحص بودند، گفت: هدف دشمنان خدشه وارد کردن به اقتدار و انسجام و بصیرت ملت ایران است همانگونه که در حادثه سقوط هواپیما به دنبال شکست شدن وحدت ملت ایران است.

سردار باقرزاده با تأکید بر اینکه برای پیمودن گام دوم انقلاب باید ورزیده شویم و از فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری تبعیت کرد نه از شبکه‌های مجازی، گفت: مطالبه مردم منطقه در خصوص خروج آمریکایی‌ها از عراق ثمره خون سردار سلیمانی است.

مجلس باید در تراز انقلاب باشد

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: برای انتخاب معیارها مشخص است راه نجات ملت تشکیل مجلس انقلابی است، نماینده‌ای که نگاهش به دست آمریکا باشد به درد ملت نمی‌خورد.

سردار باقرزاده با تأکید بر اینکه مجلس در تراز انقلاب اسلامی و نماینده مجلس باید مردمی، انقلابی، جهادی و ولایت‌مدار باشد، اظهار کرد: نماینده مجلس باید اهل تقوا باشد تا به عهد و پیمانی که می‌بندد وفادار باشد.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در رأس هرم حکومت اسلامی باید انسانی عادل و با تقوا و مدبر باشد که به آن ولایت فقیه می‌گویند، تبعیت از ولایت فقیه یک امر عقلانی است اما عده‌ای که صف آنها از ملت جدا است به دنبال براندازی ولایت فقیه هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس