ظریف

وزیر امور خارجه ایران در واکنش به عمل جراحی آیت الله علی سیستانی، برای شفای عاجل ایشان دعا کرد.

به گزارش مشرق، بعد از واکنش‌های متعدد به خبر عمل جراحی آیت الله علی سیستانی مرجع عالیقدر شیعیان در عراق، محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران نیز به این خبر واکنش نشان داد.

ظریف در توییتر خود در توییتی به زبان عربی نوشت، «مژده به همه ما در ایران و در عراق که عمل جراحی مرجع بزرگ جناب آیت الله عظمی سید علی سیستانی -أدام ظله الوارف- با موفقیت انجام شد». 

بیشتر بخوانید:

حشد الشعبی: آیت الله سیستانی همیشه سپری محکم برای ما بوده است

عبدالمهدی: آماده تهیه بهترین خدمات برای آیت‌الله سیستانی هستیم

وزیر خارجه ایران در ادامه این توییت از خدای متعال خواستار «شفای عاجل» ایشان شد و از خداومند مسئلت کرد که «با به سلامت نگاه داشتن ایشان، ما را از نعمت او همچنان برخوردار نگاه دارد». 

دفتر آیت‌الله سیستانی پیش از این اعلام کرده بود که شب گذشته به علت پیچ خوردگی، ران پای چپ ایشان شکست و امروز پیش از ظهر به دست پزشکان عراقی عمل جراحی شد.

سازمان الحشد الشعبی عراق با انتشار بیانیه‌ای، ضمن ابراز نگرانی در خصوص خبر شکستن پای آیت الله سیستانی، تأکید کرد که «سربازان وفادار آیت الله سیستانی از خداوند التماس دعا دارند تا پدرمان را حفظ کند».

در پی اعلام این خبر، هشتک #الشفاء_العاجل از سوی کاربران عراقی در صفحات مجازی به طور وسیع درج شده است و آن‌ها از مردم عراق خواسته‌اند تا برای شفای ایشان دعا کنند.

واکنش اروپا و آمریکا

پس از اعلام خبر پایان موفق عمل جراحی آیت‌الله سیستانی «مارتین هوث» نماینده اتحادیه اروپا در عراق در صفحه توئیتر خود نوشت: «برای جناب آقای علی سیستانی آرزوی شفای عاجل داریم».

صفحه سفارت آمریکا در عراق در فیس‌بوک نیز در پیامی نوشت: «با خرسندی، خبر موفقیت عمل جراحی مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی سید علی سیستانی "حفظه الله" را دریافت کردیم. نقش جناب آقای علی سیستانی "حفظه الله" در تحقق ثبات همیشگی، همچون سوپاپ اطیمنان برای عراق و منطقه است. برای ایشان آرزوی شفای عاجل داریم».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۷
    0 2
    همه دوستشون دارن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس