کد خبر 1031972
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
گل محمدی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:در هر نقل و انتقالاتی و هر اتفاقی که می‌افتد یک سری حرف و حدیث ها وجود داشته و قبلا هم صحبت کردم.

به گزارش مشرق، یحیی گل محمدی حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چند روز منتظر این لحظه بودیم. حضور هواداران واقعا انرژی مثبت است و باعث ایجاد انگیزه بیشتر می‌شود. امیدوارم از حمایت آنها استفاده کنیم و روزهای خیلی بهتری را برای آنها رقم بزنیم. برای خودم که بعد از 7 سال برگشتم افتخار بزرگی است که نصیبم شده است. همه عزیزانی که زحمت کشیدند و حمایت کردن امیدوارم جواب محبت‌های آنها را بدهم.

* اگر شهرخودرو رضایت نداشت که نمی آمدم

وی در مورد اظهارات حمیداوی که گفته بود فشارها دخیل بود، عنوان کرد: در هر نقل و انتقالاتی و هر اتفاقی که می‌افتد یک سری حرف و حدیث ها وجود داشته و قبلا هم صحبت کردم. در این انتقال چیزی که مهم بود اینکه منافع هر دو باشگاه تامین شد. هم آنها راضی بودند هم پرسپولیس. این مسئله زیاد هم طول نکشید و دو روز طول کشید و این جابجایی افتاد. در انتقالی  که دو روز طول کشید، همه راضی بودند. اگر رضایت نداشتند که نمی‌آمدم و همانجا کار می‌کردم.

* برای چهارمین قهرمانی هم انگیزه داریم

سرمربی پرسپولیس در مورد شرایط بازیکنان تصریح کرد: بازیکنانی که داریم 3 قهرمانی را تجربه کرده‌اند و برای چهارمین قهرمانی هم انگیزه دارند. از سوی دیگر نیمه نهایی جام حذفی را هم پیش رو داریم. همه در شرایط روحی و روانی خوبی هستند. امروز هم جلسه داشتیم و انگیزه و روحیه بالایی دارند که دل هواداران را شاد کنند. ما هم با تمام وجود کار و تلاش می‌کنیم تا ان‌شالله جوابگو باشیم.

بیشتر بخوانید:

یحیی دو هفته قبل از اتمام لیگ قهرمان می‌شود

* تنها نگرانی من بحث های مالی و پرداختی بازیکنان است

گل محمدی در مورد اینکه تیم قهرمان را از کالدرون تحویل گرفته و یکی از مشکلات فعلی پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان است، گفت: تنها نگرانی من بحث‌های مالی و پرداختی بازیکنان است. امیدوارم به جایی نرسیم که مشکلات مالی بخواهد بزرگ و باعث بی انگیزگی بازیکنان شود. در این مورد با مدیرعامل باشگاه صحبت کردیم و آنها تلاش و پیگیری می‌کنند.

* باشگاه پرسپولیس 10 روز پیش برای اوساگونا با من تماس گرفت

سرمربی پرسپولیس در مورد جذب استوکس، مهاجم خارجی عنوان کرد: در حال مذاکره هستند و فعلا قطعی نشده است، اما مورد اوساگونا باشگاه پرسپولیس 10 روز پیش با من تماس گرفت و با من مشورت کردند و خودم تایید کردم که بیاید. در شهر خودرو هم که بودیم برای جذبش صحبت کرده بودیم. به نظرم می‌تواند بازیکن تاثیرگذاری باشد.

* قراردادها شخصی است، در یکسری چیزها سرک نکشیم بهتر است

وی در مورد حرف و حدیث‌ها در مورد مبلغ قراردادش و اینکه گفته شده 6 میلیارد بوده است، گفت: برخی مسائل که در بحث قراردادها وجود دارد قطعا شخصی است و به نفع باشگاه نیست که مطرح شود. مثلا قرارداد سرمربی تیم ملی که بالاتر از همه چیز است را متوجه نشدید که چقدر است. در یک سری چیزها سرک نکشیم، بهتر است.

* تمام تمرکز ما دیدار با تراکتور است

سرمربی پرسپولیس در مورد تقابل با مجیدی در دربی گفت: خیلی زود است در این مورد صحبت کینم. قبل از آن دو بازی با تراکتور و نفت داریم. مهمترین بازی همیشه بازی آینده است. تمام تمرکز ما برای دیدار با تراکتور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • peyman IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۶
    0 0
    پرسپولیس مدافع قدبلند آفریقایی و استوکس را نیازدارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس