کد خبر 1031511
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۵
ارسلان مطهری استقلال

استقلالی‌ها نگران هستند شرایط مهاجم جدیدشان مثل بلبلی پیش برود.

 به گزارش مشرق، بعد از اینکه ارسلان مطهری، بازیکن ذوب‌آهن ابتدا با این تیم فسخ یک‌طرفه کرده و سپس راهی استقلال شد، بسیاری از هواداران این تیم از این موضوع نگران شدند که مبادا مهاجم جدید تیم‌شان به سرنوشت محمد بلبلی دچار شود و این در‌حالی است که ماجرای این دو بازیکن با یکدیگر تفاوت داشته و باشگاه استقلال تا به امروز خیالش از بابت مطهری برای بازی در این باشگاه قرص است. در این زمینه شنیده می‌شود بعد از ثبت فسخ قرارداد مطهری با ذوب‌آهن، ذوبی‌ها پی مساله را فعلا نگرفتند تا خیال استقلال از عدم‌پیگیری پرونده بازیکن جدید خود راحت شود. آنها اعتقاد دارند اگر قرار به شکایت بود، تا الان ذوبی‌ها این موضوع را در بوق و کرنا کرده و سعی می‌کردند به شکل دیگری کار را پیش ببرند.

بیشتر بخوانید:

پیروزی پرگل استقلال با گلزنی خرید جدید

 آقایی رفت، برگشت و دوباره رفت!

سجاد آقایی، بازیکن جوان استقلال در روز پایانی نقل‌و‌انتقالات راهی ذوب‌آهن شد و جالب اینکه بعد از گرفتن عکس یادگاری آقایی با مدیرعامل تیم اصفهانی، استقلالی‌ها این موضوع را منتفی دانسته و از بازگشت این وینگر جوان به جمع شاگردان مجیدی خبر دادند. با این حال آقایی که تا قبل از پایان رو دوشنبه، قراردادش را فسخ کرده بود سرانجام روز گذشته به خواسته‌اش رسید و اصفهانی شد. در این خصوص شنیده می‌شود ابتدا قرار بود ذوب‌آهن مبلغی را بابت رضایتنامه نیم‌فصل به استقلال پرداخت کند که با بدقولی ذوبی‌ها مساله در ابتدا منتفی شد، ولی در ادامه با پرداختی تیم اصفهانی، آقایی به‌صورت قرضی به ذوب‌آهن پیوست.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ملت ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    0 5
    من با قاطعیت اعلام میکنم مطهری حتی شش ماه نمیتونه در استقلال باشد چون کیفیت جندانی ندارد من تعجب میکنم چه کسی اینو انتخاب کرده ....واقعا آنچه استقلا دوست دارد نیست اگر باور نداری لطفا صبر کنید....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس