کد خبر 1031474
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
حسین شریعتمداری

این نوشته کوتاه که فقط ‌اندکی از بسیارهاست را بخوانید و سپس کلاه خود را قاضی کرده و درباره نتیجه‌ای که در انتهای این وجیزه گرفته شده است قضاوت کنید.

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:

ابتدا، آنچه در این نوشته کوتاه آمده است و فقط ‌اندکی از بسیارهاست را بخوانید و سپس کلاه خود را قاضی کرده و درباره نتیجه‌ای که در انتهای این وجیزه گرفته شده است قضاوت بفرمائید؛

۱- قتل عام ده‌ها هزار انسان بی‌گناه، سربریدن اسیران، زنده زنده در آتش سوزاندن آنان، به اسارت بردن زنان و فروش آنها به عنوان برده و... فقط گوشه‌ای از جنایات هولناکی است که تروریست‌های تکفیری داعش مرتکب شده‌اند. این جنایات هرگز قابل انکار نیست، چرا که داعشی‌ها نه فقط، بدون کمترین پرده‌پوشی و یا احساس شرم و حیا، از تمامی این جنایات وحشیانه فیلم و عکس گرفته و منتشر کرده‌اند، بلکه با افتخار از این جنایات یاد کرده و می‌کنند.

۲- داعشی‌ها، بارها به صراحت اعلام کرده بودند که هدف نهایی آنها مردم ایران هستند و حتی بعد از قتل عام‌ها و جنایات وحشتناکی که در عراق مرتکب شده بودند تا ۷۵ کیلومتری مرزهای ایران هم آمده بودند.

۳- خانم هیلاری کلینتون، وزیر خارجه اوباما در کتاب خاطرات خود با عنوان «انتخاب سخت» - HARD CHOICE- تاکید می‌کند که به ۱۱۲ کشور سفر کرده بود تا از آنها بخواهد بعد از اعلام موجودیت این گروه، آن را به رسمیت شناخته و یا دستکم با آن مخالفت نورزند!

۴- ترامپ در تبلیغات انتخاباتی خود بیش از ۷ بار اعلام کرد که داعش را دولت اوباما و با تلاش هیلاری کلینتون ساخته است و این ادعای ترامپ حتی در اوج تبلیغات انتخاباتی نیز تکذیب نشد.

۵ - ده‌ها فیلم و تصویر از کمک‌های تسلیحاتی و تدارکاتی ارتش آمریکا به تروریست‌های داعش در عراق و سوریه در دست است. این کمک‌های تسلیحاتی در دوره هر دو رئیس‌جمهور آمریکا، یعنی اوباما و ترامپ بوده است.

۶- اسرائیل مجروحان داعش را به بیمارستان‌های تل‌آویو و حیفا منتقل می‌کرد و عکس‌های عیادت نتانیاهو از آنها را در رسانه‌های خود منتشر می‌کرد.
هیچیک از آنچه در بندهای فوق آمده است، از نوع تحلیل! و حدس! و گمان! نیست، بلکه تماماً از نوع گزارش‌ها و اخبار مستند است که کمترین تردیدی نمی‌تواند در آن راه داشته باشد. حالا به بندهای پایانی این وجیزه توجه کنید؛

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نه فقط در میان مردم ایران و عراق و سوریه و لبنان، بلکه در میان تمامی ملت‌های جهان و از جمله آمریکا و دولت‌های اروپایی به عنوان قهرمان مبارزه با داعش و قلع‌وقمع‌ کننده این گروه تروریستی شناخته می‌شود. آیا در این نکته بدیهی نیز می‌توان کمترین تردیدی داشت؟!

حالا خودتان درباره یک مشت سلبریتی و به اصطلاح هنرپیشه دست‌چندم و شمار ‌اندکی از همراهان آنها که این روزها با سردار سلیمانی دشمنی می‌ورزند، قضاوت کنید! آیا آنها چه بخواهند و بدانند و چه نخواهند و ندانند، در نقش «تفاله‌های داعش» ظاهر نشده‌اند؟! و آیا نمی‌دانند که اگر سردار سلیمانی‌ها، سردار سلامی‌ها و سردار حاجی‌زاده‌ها و... نبودند امروز مردم ایران با چه فاجعه هولناکی روبه‌رو بودند؟! امید آنکه دشمنی این عده ‌اندک و کم‌شمار با شهید سلیمانی‌ها ناشی از کج‌فهمی و نادانی آنها باشد و نه وطن‌فروشی و کاسه‌لیسی برای دشمنان تابلودار ملت! ملتی که با حضور بی‌نظیر و ده‌ها میلیونی خود در تشییع پیکر پاک سردار سلیمانی پوزه آمریکا و اسرائیل و همه دشمنان اسلام و انقلاب و سپاه را به خاک مالیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    24 6
    اونها داعش وطنی هستن
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    24 2
    یه بار تصور کنند افتادن دست داعش کار حله مشکل اینه که تا حالا به سختی نیفتاده اند !
  • Roya IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    24 2
    نفست حق جناب شریعتمداری عزیز. خیلی زشته که کسانی خودشون رو قشر فرهیخته و مشهور بدونند و سطح مطالعه و آگاهیشون اینقدر پایین باشه که دوست رو از دشمن نتونن تشخیص بدن. اونم دشمنی که آشکارا از تمام ابزارها واسه شکستن ما استفاده کرده. از دو حالت خارج نیست یا نادانن و یا اجیر شده. در هر دو حالت به حالشون باید تاسف خورد
  • دیده بان IR ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    21 2
    احسنت،درودبرحاج حسین شریعتمداری عزیز،مثل همیشه عالی ودقیق ، و بالستیک نقطه زن!
    • علی پاسدار IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
      7 0
      به معنای واقعی کلمه (سردار قلم)
  • DE ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    19 7
    سوالم از دستگاههای امنیتی قضایی اینه یعنی از جانورانی مثل ترانه علیدوستی و کیمیایی و بقیه این سربازان آمریکا میترسید هیچی بهشون نمیگید که هر چی ارباباشون خواستند به زبون نیارند؟رسما مثل داعشیها با شهدای امنیت دشمنی میکنند!
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    19 5
    آری ...... از تفاله داعشی بدترند، تهی مغزهایی هستند که چونان آدمهای کوچک، احساس بزرگی می کنند، بوی تعفن این جماعت مدتهاست فضای اجتماعی را آلوده کرده، فقط و فقط در اینجا گستاخ و هرزه گو هستند، وجود نحس آنها اگر به آنطرف آب برسد، برای لقمه نانی یا به دریوزگی می افتند، یا عمله و پادوی مراکزی میشوند که باید طوطی وار دیکته آنان در باره وطن خود را بلغور کنند، شرم بر این جماعت سیه چشم و پر رو ....
  • IR ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    16 2
    احسنت. همیشه تفاله بوده اند.
  • IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    13 5
    اینها خودشان باح گیر سر گردنه اند حالا با عرضه ای که دارند بیش از این از دستشان نمی اید غربت الصهیون انجام می دهند.
  • m.khosropanah IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    3 7
    با عرض سلام خدمت همه دوستان گرامی . صبح بخیر نظر بنده اینست که ما واقعا در یک جنگ رسانه ای تمام عیار هستیم و آن جنگ روایت هاست . همیشه حق و باطل در کشاکش و تقابل هم هستند و این سلیبریتی های و قشر زیادی از جوانان متاسفانه روایت معاویه را بیشتر قبول دارند یعنی روایت جبهه حق را اصلا گوش نمی کنند و نتیجه این می شود که می بینیم همانطور که در زمان امیر المونین علی علیه الاسلام نیز عده ای روایت معاویه را گوش کردند و به آن اعتماد کردند و نتیجه آن شد که زمان شهادت حضرت امیر در محراب مسجد کوفه این جماعت کج فهم گفتند مگر علی نماز می خوانده که در مسجد شهید شده است . الان داستان دقیقا همان دوران است اما با یک تفاوت در زمان صدر اسلام کسیانیکه در شام می زیستند امکان گوش کردن کردن روایت حق را از زبان امیر المومنین نداشتند و یا بسیار سخت اخبار را از جبهه حق می شنیدند اما اکنون رسانه برای همه در دسترس است و فقط کافیست انسان اراده کند تا بتواند حق را بشنود . اینها جماعتی هستند که حتی حاضر نیستند یک پیام رسان داخلی روی گوشی خود نصب کنند . اینان تلویزیون ایران را تماشا نمی کنند اینان در یک کلام: حق و هوش خود را دست معاویه زمان سپردند . چه انتظاری از ایشان دارید !!!!!!
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    5 2
    اینها قطعا خوش رقصی هایی است که برای دریافت ویزا جلوی ارباب تروریست شون انجام میدن جمهوری اسلامی یک بار برای همیشه باید با اینها تعیین تکلیف کنه
  • محمد IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    5 5
    این عوضی ها برای تشیح جنازه میلیونی سردارسلیمانی عزیزمان حسودی میکنند وباید به اونا بگیم ازحسودی بمیرین.بعد باید یک بار برای همیشه این سلبریتی های به ظاهر فرهیخته را دستگیرومحاکمه کرد یاباید ازکشور عزیزمون اینارو اخراج کنیم بندازیم بیرون.
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    0 5
    این سلبریتی ها را باید یک ماه فرستاد جنگ.
  • IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    0 2
    سلبریتی چیست؟ فرفره ایست در دست طفل بی خرد شهرت ، درهمان مسیری که هوای نفسش بوزد ،خوش رقصی مینماید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس