کد خبر 1031132
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
جسد نمایه

یک زن تهرانی پس از انتقال به کلانتری به کام مرگ فرو رفت و پرونده‌ای را پیش روی قضات قرار داد.

به گزارش مشرق، رسیدگی به این پرونده از ۲۷ دی سال ۹۲ به دنبال مرگ مشکوک یک زن ۵۷ ساله به نام اعظم در بیمارستانی در شرق تهران آغاز شد. شواهد نشان می‌داد دنده این زن شکسته و سرش به شدت آسیب دیده است. با مرگ مشکوک اعظم خواهرش شکایتی را مطرح کرد و مدعی شد خواهرش از سوی مأموران پلیس کتک خورده است. خواهر اعظم گفت: خواهرم بیمارروانی بود، او یک روز بعد از بستری شدن در بیمارستان فرار کرد و مقابل خانه‌مان آمد. اما ما در خانه نبودیم. وی ادامه داد: همسایه‌ها با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته اند و مأموران وی را به کلانتری برده اند.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت امداد رسانی به مناطق سیل‌زده بشاگرد

هوای پایتخت در مرز آلودگی

نامه نگاری یک قاتل برای انجام قصاص!

این زن افزود: ما وقتی به کلانتری رفتیم و اعظم را تحویل گرفتیم سر و صورتش خونی بود و حال خوبی نداشت. به همین دلیل او را به بیمارستان منتقل کردیم، اما چند ساعت بعد خواهرم فوت کرد. وی مدعی شد: احتمالاً مأموران پلیس ۱۱۰ هنگام انتقال خواهرم به کلانتری وی را کتک زده اند. به دنبال اظهارات خواهر اعظم مامور پلیس ۱۱۰ که زن بیمار را به کلانتری منتقل کرده بود بازداشت شد و ادعا کرد وقتی وی را به کلانتری منتقل کرده، سر و صورتش خونی بوده و احتمالاً با همسایه‌ها درگیر شده است.

با تکمیل تحقیقات پلیسی، مامور پلیس از دست داشتن در قتل اعظم تبرئه شد. اما اولیای دم به این حکم اعتراض کردند و پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده مادر و خواهر اعظم برای مامور پلیس ۱۱۰ حکم قصاص خواستند. سپس مامور پلیس ادعای بی گناهی کرد و یک شاهد در دادگاه گفت: همسایه‌ها زن میان سال را کتک زده و موجب مرگ او شده بودند. مامور پلیس هیچ ضربه‌ای به او نزد که موجب شکستن دنده هایش شود.

منبع: روزنامه خراسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
    4 11
    چک بشه نکنه با موشک زدنش
    • حامد IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
      14 4
      خیلی با نمکی ،نکنه شبا تو آب نمک میخوابی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس