کد خبر 1030985
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
سردار سلیمانی نمایه

گروهک تروریستی «حراس الدین» وابسته به القاعده در بیانیه‌ای از جنایت آمریکا در به شهادت رساندن شهید سپهبد قاسم سلیمانی استقبال کرد.

به گزارش مشرق، دفتر اطلاع‌رسانی گروهک «حراس الدین» وابسته به القاعده در صفحه توییتر خود بیانیه‌ای را در خصوص اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی منتشر و در آن از این جنایت ایالات متحده استقبال کرد.

بیشتر بخوانید:

ترامپ از ماه‌ها پیش به دنبال ترور سپهبد سلیمانی بود

در این بیانیه، «ابو عبدالرحمن المکی» از سرکردگان گروهک تروریستی «حراس الدین» گفت که «نابودی دشمنان اسلام مایه خوشحالی مؤمنان است،‌ حتی اگر به دست دیگران صورت گرفته باشد».

پیش از این، یک رسانه متعلق به گروه تروریستی داعش هم از اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، ابراز خشنودی کرده بود.

روزنامه «النبأ» متعلق به داعش که پنجشنبه هر هفته مرتباً آماده و در رسانه‌های این گروهک منتشر می‌شود، در سرمقاله خود به این اقدام تروریستی آمریکا واکنش نشان داد و ابراز خوشحالی کرد.

بامداد جمعه سیزدهم دی‌ماه، سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه «ابومهدی المهندس»، جانشین رئیس سازمان الحشد الشعبی و شماری دیگر در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف حمله تروریستی آمریکا قرار گرفته و به شهادت رسیدند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در پاسخ به این جنایت آمریکا،‌ بامداد چهارشنبه چند موشک بالستیک به سمت پایگاه‌های آمریکایی در عراق شلیک کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس