اجازه «ترور تبلیغاتی» سردار حاجی‌زاده را نمی‌دهیم

۱۵۰۰ نفر از چهره‌های برجسته و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده سانحه هواپیمایی حمایت قاطعانه خود را از سپاه پاسداران انقلاب اعلام کرد

به گزارش مشرق، 1500 نفر از چهرهای برجسته و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور با صدور بیانیه ای ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدیده سانحه هواپیمایی حمایت قاطعانه خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه هوافضای سپاه و فرمانده خستگی ناپذیر آن اعلام کردند.

بیشتر بخوانید:

استوری فرزند شهید همت درباره سردار حاجی زاده +عکس

متن این بیانیه به شرح زیر است: 


«و لا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین» 139 آل عمران

در روزهای اخیر و متعاقب ترور ناجوانمردانه سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی توسط رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا، مردم آزاده و مسلمان جبهه مقاومت و دلدادگان آن و بخصوص ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی، با دلی خون شده و قلب‌هایی آکنده از غم، اما استوار و سربلند، نظاره گر حوادث تاسف باری می‌باشند.

اینجانبان جمعی از اساتید و پزشکان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ضمن تسلیت مجدد همه حوادث اخیر ذکر نکات ذیل را ضروری می‌دانیم:

1- هیچ حادثه و جریانی نمی‌تواند و نباید یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رستاخیز عظیم ملت‌ها در مراسم تشییع پیکر مطهر آن سردار همیشه جاوید را به فراموشی بسپارد.

2- حادثه سقوط هواپیمای مسافربری و شهادت جمعی از هموطنان عزیز و دانشگاهی در پی بروز خطای انسانی موجب تاسف و تاثر عمیق بوده است که لازم است بطور دقیق بررسی و فرآیندهای منجر به این حادثه بازبینی و اصلاح شود.

سروده‌ای تقدیم به سردار حاجی‌زاده: "از آبروی عزیزت قسم گرفتی تو"

حضور پرچم گروه‌های جبهه مقاومت در نشست خبری سردار حاجی‌زاده

اینجانبان ضمن عرض تسلیت مجدد به بازماندگان گرامی در کشورهای ایران، اوکراین، کانادا و سوئد بر بررسی دقیق و برخورد عادلانه و اصلاح فرآیندهای لازم تاکید داریم.

3- وقوع چنین اشتباهی در شرایط حساس جنگی که دولت متخاصم و جنایت پیشه آمریکا بوجود آورده است، به هیچ عنوان از عظمت، صلابت و اقتدار نیروهای مسلح و سپاه سرافراز و قهرمان نمی‌کاهد.

4- ما عامل اصلی و مسبب همه این خون‌های به ناحق ریخته را رژیم تروریستی آمریکا و شخص رئیس جمهور آن می‌دانیم و بر خونخواهی و انتقام همه این جنایت‌ها تا اخراج کامل اشغالگران آمریکایی از منطقه تاکید می‌ورزیم.

در پایان ضمن ادای احترام به همه شهدا و سرداران شهید و مدافعان حریم وطن و حمایت قاطعانه از تمامی نیروهای مسلح و سبزقامتان نستوه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی توانمند و پر صلابت هوافضای سپاه و فرمانده خستگی ناپذیر و محبوب آن، همگان را به حفظ هوشیاری، همبستگی و شناخت دقیق توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در این شرایط خطیر، بخصوص در فضای رسانه‌ای و مجازی فرا می‌خوانیم.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کارشناس سیاسی IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
    29 0
    نباید این اشتباه رخ میداد بهرحال عمدی نبوده و سردار تجربه تلخی را پشت سرگذاشت او نیروی لایق و کارآمدی است.
    • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
      1 0
      مستر کارشناس چرا خودتان را به نادانی زده اید لغو پروازها لازمه امنیت مسافرین بوده است - هیچ توجیهی برای سقوط هواپیمایی که در منطقه ممنوعه پروازمی کرده وجود ندارد - شرایط کشور جنگی بوده
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
    4 2
    دست سردار عزیز را می بوسیم که برای امنیت ایران زحمات طاقت فرسا کشیده است. قطعا نیرنگ امریکا در این حادثه موثر بوده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس