کد خبر 1029865
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳
سامان نریمان جهان

با موافقت باشگاه ماشین‌سازی تبریز، سامان نریمان‌جهان به باشگاه نفتچی آذربایجان ملحق شد.

به گزارش مشرق و به نقل از روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی تبریز، در پی دریافت درخواست کتبی و پیگیری‌های باشگاه نفتچی کشور جمهوری آذربایجان مبنی بر در اختیار گرفتن سامان نریمان‌جهان، باشگاه پس از انجام بررسی‌های لازم و با توجه به علاقه این بازیکن برای لژیونر شدن، با انتقال وی موافقت کرد.

هوشنگ نصیرزاده در این باره گفت: اولویت ما حفظ منافع باشگاه است. در همین راستا با توجه به علاقه‌ای که نریمان‌جهان به لژیونر شدن داشت و با عنایت به اینکه شاید چنین فرصتی برای این بازیکن در آینده فراهم نشود، با انتقال او موافقت کردیم.

وی تصریح کرد: انتقال قبلی پیمان بابایی به‌صورت قرضی و به مدت یک‌ونیم فصل بود که این فصل به پایان می‌رسد و او به ماشین‌سازی برمی‌گردد. در این انتقال علاوه بر تسویه شدن مطالبات نریمان‌جهان از باشگاه، مبلغی توسط باشگاه نفتچی نیز برای صدور رضایتنامه به حساب باشگاه ماشین‌سازی واریز شد.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های نریمان‌جهان در تیم فوتبال ماشین سازی، برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت کرد و گفت: برخلاف آنچه تصور می‌شود، انتقال‌های ما برنامه‌ریزی شده است و اگر پنجره نقل و انتقالات را هم با تأخیر باز کنیم، می‌توانیم سه بازیکن سهمیه فیفا به خدمت بگیریم.

تیم نفت‌چی در حال حاضر در رده دوم لیگ برتر آدربایجان قرار دارد و رقابت داغی برای قهرمانی با تیم قره‌باغ خواهد داشت. این‌تیم در اولین دیدار پس از جذب سامان نریمان جهان‌به مصاف سومیقات خواهد رفت که از پیمان بابایی(دیگر مهاجم ماشین سازی که در نقل‌انتقالات تابستانی راهی لیگ‌برتر آذربایجان شد) سومی‌برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس