کد خبر 1029489
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
یدالله موحد

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضائی پیگیری‌های لازم در خصوص حادثه کرمان را دستور کار ویژه قرار داده است.

به گزارش مشرق، رئیس کل دادگستری استان کرمان ظهر امروز به همراه رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان و اعضای شورای معاونان دادگستری کل استان کرمان با حضور در بیمارستان شهید باهنر و حضرت فاطمه(س) شهر کرمان با آسیب‌دیدگان حادثه تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دیدار و ضمن دلجویی و ابلاغ سلام آیت‌الله رئیسی به آسیب‌دیدگان، درجریان رسیدگی به وضعیت درمانی مصدومان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

شرح حادثه کرمان از زبان رئیس اورژانس کرمان

یدالله موحد در پایان این بازدید ضمن عرض تسلیت شهادت سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: متاسفانه در جریان تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام به‌دلیل ازدحام جمعیت جمعی از هم‌میهنان عزیزمان دچار آسیب‌دیدگی وجمعی نیز جان خود را از دست دادند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان داشت: به خانواده این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم خداوند متعال به آنها صبر عطا کند و ان‌شاالله  جانباختگان این حادثه با شهید حاج قاسم سلیمانی محشور شوند.

وی تصریح کرد: روند درمان مصدومان در حال پیگیری است و دانشگاه علوم‌پزشکی با محوریت رشیدی، رئیس دانشگاه و وزیر بهداشت با جدیت از همان دقایق ابتدایی حادثه وارد عمل شده‌اند.

موحد ابراز داشت: الحمدالله روند درمان و بهبودی مصدومان حادثه خوب است و حسب دستور و تاکید آیت‌الله رئیسی، ریاست محترم قوه قضائیه، دادگستری استان کرمان پیگیری‌های لازم در این  خصوص را دستور کار ویژه خود قرار داده است.

رئیس شورای قضائی استان کرمان گفت: دانشگاه علوم‌پزشکی و وزارت بهداشت تمام اقدامات و امکانات درمانی را جهت مداوای این بیماران به‌صورت رایگان به‌کار گرفته است .

رئیس کل دادگستری استان کرمان در پایان بیان کرد: بخشی از مصدومان حادثه تا صبح امروز از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند و امیداوریم با تکمیل روند درمان، مابقی آسیب‌دیدگان هم به‌زودی به جمع خانواده خود بازگردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس