ترامپ و نتانیاهو

در پی حمله تلافی‌جویانه ایران به اقدام تروریستی اخیر واشنگتن در ترور سپهبد حاج «قاسم سلیمانی»، رئیس‌جمهور آمریکا نیمه‌شب گذشته با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تماس تلفنی برقرار کرد.

به گزارش مشرق، کاخ سفید با صدور بیانیه‌ای بدون ارائه هرگونه جزئیاتی اعلام کرد که «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیمه‌شب گذشته (چهارشنبه) طی یک تماس تلفنی در خصوص «موضوعات مهم» مربوط به منطقه و روابط میان رژیم صهیونیستی و آمریکا گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید:

بنا به گزارش روزنامه صهیونیستی «جزوزالم‌پست»، گفت‌وگوی تلفنی ترامپ و نتانیاهو بعد از آن صورت گرفته است که بامداد روز گذشته (چهارشنبه) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از اجرای حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به پایگاه آمریکایی عین الاسد در غرب عراق خبر داد و اعلام کرد که این عملیات در انتقام از ترور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش انجام شد. 

در بیانیه کاخ سفید آمده است که رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره «موضوعات مهم دوجانبه و منطقه‌ای با یکدیگر گفت‌وگو کردند».

بعد از حمله تلافی‌جویانه ایران به پایگاههای نظامی آمریکا در عراق، واشنگتن تاحدودی از تهدیدات و رجزخوانی‌های پیشین خود علیه ایران عقب‌نشینی کرد و «کلی کرافت» نماینده آمریکا در سازمان ملل روز گذشته طی نامه‌ای به شورای امنیت سازمان ملل تصریح کرد که ایالات متحده آمریکا «آمادگی دارد تا بدون پیش‌شرط با هدف جلوگیری از بیشتر به خطر افتادن صلح و امنیت بین‌المللی یا تشدید تنش‌های رژیم ایران، در مذاکرات جدی با ایران وارد تعامل شود».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
    1 0
    مذاکرات احتیاج ندارند!!! نیروهای آمریکایی برگردند خانه هایشان و تحریم ها لغو شوند. اطلاع رسانی هم یادشان نرود.
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
    0 0
    با ترامپ پیمپ تروریست قاتل هیچ احمقی مذاکره نمیکند چه رسد ایرانیان خونخواه سردار سلیمانی
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۹
    0 0
    گفت این همه جنازه از کجا آوردی ما هرشب کابوس میبینیم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس