سوپرجام اسپانیا

شرایط موجود در منطقه ممکن است روی سوپرجام اسپانیا و رالی داکار که در عربستان برگزار می‌شود اثر بگذارد.

به گزارش مشرق و به نقل از مارکا، بحران اخیر خاورمیانه و در پس از ترور سردار سلیمانی توسط آمریکا ممکن است روی سوپرجام اسپانیا که قرار است در عربستان برگزار شود و رالی داکار که در این کشور در حال برگزاری است تاثیر بگذارد،‌ چرا که ایران به کشورهای منطقه هشدار داده که اگر آمریکا از خاک این کشورها کشورها برای حمله به ایران استفاده کند، آنها را مورد هدف قرار می‌دهد.

این هشدار بیش از همه به کشورهای کویت، بحرین، اردن، اسرائیل و عربستان بر می‌گردد. عربستان سعودی اکنون میزبان سوپرجام اسپانیا است و کاروان تیم‌های بارسلونا، رئال مادرید، والنسیا و اتلتیکومادرید در عربستان حضور دارند. همچنین در این کشور از هفته گذشته رالی داکار در حال برگزاری است.

پس از ترور سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکا، ایران به دو پایگاه آمریکا در عراق حمله کرده است. ایران هم‌چنین اعلام کرده که اگر آمریکا واکنش دیگری نشان دهد، مقابله به مثل خواهد کرد و در چنین شرایطی امنیت در عربستان نیز تحت تاثیر قرار گرفته است.

سوپرجام اسپانیا از امشب (چهارشنبه) با دیدار رئال مادرید و والنسیا آغاز می‌شود و یک‌شنبه هفته آینده با برگزاری فینال پایان می‌یابد.

رالی داکار نیز که هم‌اکنون در جریان است بیست و هفتم دی به پایان می رسد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس