کد خبر 1029117
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
جو بایدن نمایه

«جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در آمریکا در واکنش به انتقام سخت ایران توئیت کرد: فعلا و تا کسب اطلاعات بیشتری درباره خبرهای امشب از اظهارنظر خودداری می کنم.

به گزارش مشرق، به نقل از تارنمای شبکه خبری سی ان ان، بایدن معاون «باراک اوباما» رئیس جمهور پیشین آمریکا افزود: فعلا و تا کسب اطلاعات بیشتری از اظهارنظر درباره خبرهای امشب خودداری می کنم اما تنها چیزی که می توانم بگویم این است که برای سربازان مان در خارج از مرزها دعا می کنیم. امیدواریم شما هم برای آنها دعا کنید.

دیگر نامزدهای اصلی ریاست جمهوری آمریکا نیز بر سرنوشت نیروهای آمریکایی در منطقه تاکید کردند. «پیت بوتیجج» شهردار سابق شهر ساوث بند ایالت ایندیانای آمریکا در توئیتی نوشت: امشب آمریکایی ها در عراق زیر آتش هستند. من برای آنها و عزیزان و خانواده هایشان دعا می کنم. «الیزابت وارن» سناتور دموکرات ایالت ماساچوست آمریکا با ابراز احساسات مشابهی افزود: این امر به ما یادآوری می کند که چرا به تنش زدایی در منطقه خاورمیانه نیاز داریم. مردم آمریکا به جنگ با ایران نیاز ندارند.

بیشتر بخوانید:

موشک‌های ما دقیقاً به اهداف اصابت کرد/ مشغول بررسی نقش صهیونیست‌ها در ترور سردار سلیمانی هستیم

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت دونالد ترامپ که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک دهها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

براساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی دهها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است.

انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس