کد خبر 1028968
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴
رضا سراج

با این شرایط عملیات شهید سلیمانی اسم رمز سلسله عملیات انتقام سخت است که از این پس در اشکال مختلف و توسط خونخواهان بین‌المللی حاج قاسم اجرایی خواهد شد.

به گزارش مشرق، رضا سراج کارشناس مسائل راهبردی در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:

با حمله موشکی غیور مردان نیروی هوا فضای سپاه، انتقام سخت  آغاز گردید. پایگاه "عین الاسد" راهبردی‌ ترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق به همراه پایگاه نظامی آمریکا در اربیل که در چند روز گذشته و در عملیات جابجایی، پذیرای نیروها و تجهیزات آمریکایی بود؛ مورد آماج دهها فروند موشک قرار گرفتند. این عملیات غرور آفرین هم حاوی پیام و نمایش اقتدار ایران بود و هم نمایانگر  هوشمندی سپاه در رصد تحرکات آمریکا بود.

با این شرایط عملیات شهید سلیمانی اسم رمز سلسله عملیات انتقام سخت است که از این پس در اشکال مختلف و توسط خونخواهان بین‌المللی حاج قاسم اجرایی خواهد شد. بعد از این آمریکا یا باید رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای را قربانی اشتباه استراتژیک خود نماید و یا بزرگترین تحقیر و شکست هیمنه‌اش را بپذیرد. هر دو مسیر آمریکا را به سوی درب خروج از منطقه خواهد رساند.

همچنین رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای آمریکا با اعلام عدم مشارکت در عملیات تروریستی شهادت سردار سلیمانی نشان دادند که آنان از یک سو کاملا مرعوب اقدام ایران و مقاومت شده‌اند و از سوی دیگر حاضر به هزینه دادن در کنار ایالات متحده نیستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس