رندپال

سناتور آمریکایی در واکنش به حمله انتقام‌جویانه ایران به پایگاه‌های آمریکا در عراق گفت: مدت‌ها پیش گفته بودم که سربازان ما باید به کشور برگردند.

به گزارش مشرق، سناتور رندپال در واکنش به حمله موشکی ایران به پایگاه تروریست‌های آمریکایی در عراق تاکید کرد: مدت ها پیش گفته بودم که سربازان ما باید به کشور برگردند

وی تاکید کرد: من امشب برای امنیت نیروهایمان در عراق دعا می کنم. من مدت ها پیش گفته بودم ترجیح ام این بوده که آنها (نیروهای آمریکایی) خیلی وقت پیش باید به کشور برگردند، اما این اقدام ایران اصلا توجیه پذیر نیست. ما باید قبل از این که این کار منجر به جنگ بی پایان دیگری در خاورمیانه شود تشدید تنش را متوقف کنیم.

سپاه پاسداران عملیات انتقام ترور شهید قاسم سلیمانی را با شلیک‌ موشک‌های بالستیک به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد بامداد چهارشنبه آغاز کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • NO ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    9 0
    یانکی های رنگ پریده گمشید خونه. عراق جای شما نیست. کثافتها عراق رو براتون جهنم میکنیم کاری میکنیم آرزو کنید به دنیا نیامده بودین. پا رو دم شیر گذاشتیم سپاه از وسط جرتون میده. لعنت خدا بر امریکا تا میتونید تروریست بکشید... سپاه شیر خدا هست ای شیر غرض کن ای شیر این شغالها رو پاره پاره کن. خیلی خوشحالم درود به تگ تگ تکنسینها و همه وطن پرستهای سپاه
  • حسن حسینی IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    0 0
    کی به حرف شما گوش میده داداش !!! پرزیدنت ترامپت..پت..پت..پت شما فقط غلام حلقه به گوش نتانیاهو است و بس !!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس