کد خبر 1028766
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
برزیل

پس از حمایت دولت برزیل از عملیات تروریستی دولت آمریکا در ترور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب، وزارت خارجه ایران کاردار برزیل در تهران را احضار کرد.

به گزارش مشرق، در پی حمایت برزیل از عملیات تروریستی آمریکا در ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران،‌ وزارت خارجه ایران کاردار برزیل در تهران را احضار کرد.

بیشتر بخوانید:

فرانسه: ایران از پاسخ دادن به آمریکا خودداری کند

به گزارش رویترز، وزارت خارجه برزیل روز سه‌شنبه طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما به شما اطلاع می‌دهیم که کاردار برزیل در تهران و نمایندگان دیگر کشورها که درباره حوادث بغداد صحبت کرده‌اند توسط وزارت خارجه ایران و در چارچوب روابط دیپلماتیک معمول فراخوانده شده‌اند.»

در بیانیه وزارت خارجه برزیل آمده که گفت‌وگو با کاردار برزیل آرام و صمیمی بوده و درباره جزئیات این دیدار اظهار نظری نکرده است.

«ژائیر بولسونارو» رئیس جمهور برزیل که از وی به عنوان ترامپ آمریکای لاتین نیز یاد می‌شود روز سه‌شبه گفت که کشورش تمامی انواع تروریسم در هر جای جهان را رد می‌کند.

وی همچنین گفت که برزیل به تجارت با ایران ادامه داده و با وزیر امور خارجه کشورش درباره تصمیم تهران برای احضار نماینده برزیل صحبت خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    9 1
    با لگد بندازیدش بیرون
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    10 1
    یکی به برزیل بگه مردمت توییت فارسی میزنن و ترور رو محکوم میکنن و البته التماس میکنن ما بهشون حمله نکنیم،بعد تو مثل پخمه ها اینجوری اظهار فضل میکنی؟؟البته آفرین ادامه بده،اینها برکات خون سردار است که مردم آمریکای لاتین توسط خودتون به پا خیزند
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    9 0
    دتجار ایرانی بجای واردات ذرت از برزیل از مکزیک ذرت وارد کنند بلکه مناسبات خوبی با مکزیک رقم بخوره بیخ گوش امریکا هم نفوذ کنیم
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    8 0
    ذرت خراب میدند بازیکن بدرد نخور میدند به کشتی مون سوخت نمیدند دولت بیعرضه ما هم هیچ غلطی نمیکنه
  • IR ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
    0 0
    اگر حمایت کرده که باید باهاشون جدی برخورد کرد نه آرام و صمیمی!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس