کد خبر 1028425
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴

این موضوع که همواره در خرید ها بتوانیم اجناس و محصولات اصلی را از محصولات تقلبی تشخیص دهیم همواره چالشی بوده است که نیاز به توانایی بالایی در هر حوزه ای می باشد . در زمینه نصب دوربین مدار بسته این محصولات ( تقلبی و برند های متفرقه ) در صورت عملکرد اشتباه می توانند باعث بروز خسارت های جبران ناپذیری شود .

عدم وجود نظارت در بازار تجهیزات حفاظتی موجب گسترش قارچ گونه انواع روش های کلاه برداری در این بازار ها شده است . البته نباید فراموش کرد که مسئولیت گسترش چنین روش هایی مربوط به عدم جمع آوری اطلاعات پیش از خرید توسط مشتریان است .

ما در تحریریه شرکت الکامپ با سال ها تجربه در فروش دوربین مدار بسته سعی داریم در این مقاله به شما در شناسایی برند های متفرقه دوربین مدار بسته کمک نماییم تا در انتخاب بهترین برند های دوربین مدار بسته دچار اشتباه نشوید .

خرید دوربین های مدار بسته با برند های متفرقه چه اشکالی دارد ؟

خرید دوربین های مدار بسته با برند های متفرقه به خودی خود مشکلی ندارد این محصولات حتی می توانند کیفیت نسبتا خوبی داشته باشند . اما چند نکته در رابطه با این محصولات وجود دارد که شامل :

· این محصولات فاقد پشتیبانی فنی می باشند . اگر چه ممکن است به ظاهر دارای گارانتی باشد امل هیچ گونه پشتیبانی فنی شامل ارائه آپدیت برای نرم افزار و اطلاعات نصبی و عیب یابی و ... برای شما در دسترس نخواهد بود .

· دوربین های مدار بسته با برند های متفرقه ممکن است در ظاهر به خوبی کار کنند اما معمولا دارای نقص های امنیتی و نرم افزاری جدی می باشند که استفاده از این نوع دوربین های مدار بسته برای کاربری های حسای کاملا غیر اصولی و غیر منطقی می باشد .

· امکان استعلام قیمت و کیفیت این نوع دوربین ها برای شما تقریبا غیر ممکن است و این موضوع باعث افزایش کلاه برداری می شود .

· شرکت های گارانتی کننده این نوع دوربین های مدار بسته معمولا از اعتبار کمتری برخوردار هستند .

چگونه برند های متفرقه دوربین مدار بسته را شناسایی کنیم ؟

در گذشته ای برند های متفرقه کمتر دارای وب سایت اطلاعاتی محصولات بودند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی با ایجاد برند سازی , شرکت های ایجاد کننده این برند ها به فکر پیشرفته تر کردن روش های خود کرده اند . به همین دلیل ممکن است جستجوی برند ساختگی این شرکت ها در اینترنت شما را به وب سایت ساختگی ایجاد شده برای آن برند برساند . با وجود پیشرفت در روش های کلاه برداری در زمینه برند های متفرقه دوربین های مدار بسته هنوز روش های ساده تری برای تشخیص این نوع برند ها وجود دارد . یکی از مناسب ترین روش ها تحقیق اینترنتی در رابطه با برند های دوربین های مدار بسته است به صورت می باشد که برای شناسایی برند های متفرقه , جستجو نمودن مدل دوربین مدار بسته در موتورهای جستجو گر می باشد که مدل دوربین مدار بسته ای که مدنظر دارید را در گوگل سرچ می کنید و نتایج بدست آمده را مورد بررسی قرار می دهید .

شناسایی برند های دوربین مدار بسته

در بازار امروزه شناسایی برند های مناسب دوربین مدار بسته به شدت ضروری می باشد . در اینجا به مواردی از روش هایی که می توان دوربین مدار بسته با برند اصلی از برند متفرقه را تشخیص داد اشاره می کنیم :

چیپست دریافت کننده تصاویر

چیپست های SONY از نظر کیفیت تصویر از سایر چیپست های موجود در بازار یک سر و گردن بالاتر می باشد . در نتیجه دوربین های مدار بسته ای که دارای چیپست SONY در قلب خود می باشد دارای کیفیت تصاویر بالاتری می باشد . شما می توانید در موقه خرید دوربین مدار بسته در مورد CCD دوربین از کارشناسان فروش شرکت سوال بفرمایید تا از نوع چیپست آن اطلاع حاصل کنید .

جزئیات در کاتالوگ

شرکت های معتبر دوربین مدار بسته معمولا اطلاعات جامع تر و کاملتری را در رابطه با دوربین های مدار بسته خود به صورت کاتالوگ در اختیار مشتریان قرار می دهد .

از تجارب دیگران استفاده کنید

اگر در خرید دوربین مدار بسته بی تجربه هستید بهترین کار این است که از افرادی که در این زمینه تخصص لازم را دارند سوال کنید سعی کنید از برند هایی استفاده کنید که از سابقه طولانی مدت و از تعداد پروژه های موفقیت آمیز بالایی برخوردار باشد .

وب سایت برند یا شرکت را بررسی کنید

با بررسی وب سایت می توانید به درجه اعتبار شرکت پی ببرید حتی ظاهر سایت شرکت نیز می تواند اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهد .

جهت دریافت مشاوره از متخصصین شرکت الکامپ فقط کافیست با شماره های ذیل تماس گرفته و از مشاوره و بازدید رایگان کارشناسان این شرکت بهره مند شوید،الکامپ نامی درخشان در صنعت سیستم های امنیتی با سابقه ای 15 ساله و بیش از 3000 پروژه موفق.

شماره های تماس : 02188552766-02188517900

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس