کد خبر 1028138
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸
کالدرون

باشگاه پرسپولیس هنوز بخش سوم از قسط اول قرارداد گابریل کالدرون را نیز پرداخت نکرده است. این در حالی است که باید بخش دوم قرارداد وی تا قبل از شروع نیم فصل دوم پرداخت شود.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس موظف به پرداخت قسط دوم قرارداد گابریل کالدرون قبل از شروع نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر است. طبق مفاد مالی موجود در قرارداد گابریل کالدرون، باشگاه پرسپولیس بایستی ۳۰۰ هزار دلار تا پایان نیم فصل اول و ۳۰۰ هزار دلار دیگر قبل از شروع نیم فصل دوم پرداخت کند.

بسیاری از هواداران پرسپولیس تصور می کنند گابریل کالدرون به دلیل عدم پرداخت قسط دوم قرارداد از این موضوع ناراحت است اما گابریل کالدرون هنوز موفق به دریافت بخش سوم از قسط اول قرارداد خود نشده است.

کالدرون قرار بود ۱۲۵ هزار دلار از طلب باقیمانده خود را قبل از آغاز سال ۲۰۲۰ میلادی دریافت کند اما این اتفاق رقم نخورد تا سرمربی آرژانتینی از رفتار مسئولان باشگاه دلخور باشد.

محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تلاش می کند بودجه مربوط به ۱۲۵ هزار دلار را ظرف چند روز آینده فراهم کند تا در صورت برگزاری اردو در دوحه قطر به وی پرداخت کند.

از سوی دیگر باشگاه پرسپولیس موظف است قسط دوم را تا ششم بهمن ماه به این مربی بدهد در غیر اینصورت کالدرون می تواند با فسخ یکطرفه قرارداد خود اقدام قانونی نسبت به دریافت کل مبلغ قرارداد این فصل کند.

شرایط مالی فعلی باشگاه پرسپولیس خبر از بحران های پیش رو در آینده همکاری سرمربی سرخپوشان با آنها دارد چراکه تا کنون موفق به حل و فصل این مشکلات نشده اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احمد بلوچ IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    1 0
    جالبه که پرسپولیس و استقلال هر دو متعلق به وزارت ورزش هستند و پرسپولیس به ۷ جام در سه سال اخیر و حضور در نیمه نهایی و فینال جام باشگاههای آسیا و کسب درآمد ارزی هنوز حقوق برانکو در سال آخر، معوقات طلب سال قبل بازیکنان داخلی را نداده، بازیکنان خارجی هم طلبکارند از سال قبل ، حقوق سرمربی جدید رو نداده اند، در حالیکه استقلال با شفر تا روزی که بود تسویه کرده بود،بازیکنان خارجی فسخ کرده و جدید طلب ندارند و استراماچونی و دستیارانش نه تنها حقوقشون رو گرفتند که با بازیکنان خارجی جدید مذاکره میکنند . استرا بابت نوع پرداخت رفته بود نه عدم پرداخت. شروطش رو هم قبول کردند که خودش نیومد. خوبه که معنی تیم سوگلی رو هم فهمیدیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس