سخنرانی دختر حاج قاسم سلیمانی در مراسم تهران

فرزند شهید سلیمانی در مراسم تشییع پدرش و سایر شهدا گفت: پدرم بیش از ۴۰ سال در کشتی عاشورا با شوق شهادت در نبرد شجاعانه با دشمنان پیکار کرد.

به گزارش مشرق، زینب سلیمانی دختر سردار رشید اسلام شهید سپهبد سلیمانی صبح امروز پیش از آغاز مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی در عراق، در سخنرانی خطاب به رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: پدرم برای اطاعت از شما که ولی‌فقیه هستید ما را تربیت کرد. پدرم افتخارش این بود سرباز شایسته شماست. او جانش را فدا کرد که سرباز شما باشد. مبادا شهادتش موجب اندوهی در چهره شما باشد.

بیشتر بخوانید:

الگوی شهید بودن برای شهید شدن را چگونه از سردار سلیمانی بیاموزیم؟

وی افزود: پدرم خواب راحت را از چشم مستکبران  و مستبدان و تکفیری‌ها ربوده بود. اسم حاج قاسم سلیمانی آشیانه صهیونیسم و تکفیر و نظام سلطه را همینک نیز می‌لرزاند. اندیشه و جهاد پدرم جبهه مقاومت را به یک مکتب نهادینه تبدیل کرد. آمریکا باید بداند عاشورا منشا قدرت مجاهدین و آزادیخواهان و وحشت دشمنان اسلام و انسانیت است. شاگردان مکتب خمینی و خامنه‌ای در کلاس درس اخلاص سلیمانی تربیت شده‌اند و تا زنده‌اند شاگردان بیشتری تربیت خواهند کرد و موجب رعب و وحشت مضاعف تکفیری‌ها خواهند بود.

زینب سلیمانی خاطرنشان کرد: آمریکا و صهیونیسم بدانند شهادت پدرم موجب بیداری بیشتر انسان‌ها در جبهه مقاومت می‌شود و خانه‌های عنکبوتی آنها را فرو خواهد ریخت. دیروز جهانیان استقبال گرم مردم عراق و ایران در تشییع حاج قاسم و ابومهدی را مشاهده کردند و خواهند دید حضور ملت عاشورایی ایران پیام خود را به کل دنیا خواهد رساند.

وی خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا گفت: ترامپ قمار باز، تدبیر شیطانی تو در تفرقه و جدایی بین ایران و عراق با خطای استراتژیک، موجب اختلاظ خون ابومهدی و حاج قاسم شد و  موجب پیوند تاریخی دو ملت شد و تنفر جاودانه آنها را علیه آمریکا را برانگیخت و پارلمان عراق خروج آمریکا را از عراق کلید زد. خانواده‌های سربازان آمریکایی در غرب‌ آسیا که شاهد ذلت آمریکا در نبردهای سوریه‌، عراق، فلسطین و یمن بودند در انتظار مرگ فرزندانشان روزهایشان را سپری خواهند کرد. ترامپ دیوانه که خود نماد جهل و بازیچه صهیونیست هستی! خیال نکن همه چیز تمام شد. ما همانند پدرم در کنار رهبرمان خواهیم بود.

دختر سپهبد سلیمانی گفت: امروز سلیمانی‌های مقاومت پیام دادند. عموی عزیزم سید حسن نصرالله، بشار اسد، اسماعیل هنیه، زیاد نخاله، ابوحسن العامری، عبدالملک الحوثی که هرکدام به تنهایی برای نابودی امثال تو کفایت می‌کنند پیامشان را خواهند داد. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُم‌. با پایان مراسم تدفین حاج قاسم در کرمان شاهد اولین پاسخ سخت ایران خواهید بود.زمان موعود نزدیک است.
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
      88 27
      زیباکلام کثافت سردار دلها را در حد پیردراویش گناباد ندانست که تسلیت به ملت بگوید شاید ارباب دلخور شوند
  • دامغانی IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    95 52
    شهادت حاج قاسم باعث شد انقلاب بزرگی در ایران و در منطقه شکل گیرد. وظیفه ما برای حفظ این انقلاب این است که نگذاریم حرامیان و منافقین در ان رسوخ کنند و ان را به انحراف بکشند.
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
      96 47
      احسنت.همین طور است باید مراقب باشیم .که دیگه اشتباه نکنیم . در انتخابات این را ثابت کنیم. و به کسانی که ولایتمدارند و دنیا طلب نیستند رای دهیم.
    • دامغانی IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
      32 5
      از منفی ها نتیجه می گیریم که دشمن بشدت عصبانی شده و مواضع و راه پیشنهادی ما درست می باشد
  • NZ ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    کریمانه انتقام خون حاج قاسم اینه که از طرف اهل بیت باشه و کمش اینه که این تاریخ شهادت، نقطه عطف تاریخ بشریت بشه. جریان مقاومت هم در همین راستا برود.
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    20 4
    الحق که زینبی، هم زینب وار سخن گفتی و هم زینت پدری
  • DE ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    5 32
    انگار یک انشا را به دست شماها داد ه اند و همگی آن را کپی کرده اید . دختر جان بازی اشکنک داره ، سر شکستنَک داره . پدرت به راه کشتن رفت و خودش هم کشته شد . خدمت به آخوند نتیجه ای جز نفرت عمومی و کشته شدن ندارد .
    • IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      2 5
      توی بی غیرت اگه زن و بچتم جلو چشت بکشن واکنشی نشون نمیدی شما بی غیرتا ارزش پاسخ ندارین
    • دامغانی IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
      2 4
      خدمت به مستضعفین و اهل سنت و شیعیان و مسیحیان و.......کجاش خدمت به اخوند است. ضمنا چون بیرون از ایران هستی درک درستی از حمایت مردم نداری که نتیجه گرفتی حاج قاسم مورد نفرت مردم قرار گرفته است. چشم دل شما کور است در عجبم که چرا با چشم سر واقعیت ها را نمی بینید.
  • DE ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    1 4
    خدا پدرتو بیامرزه با این تربیتش..
  • NL ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    3 5
    اگه صداوسیما و بقیه رسانه هامون کار رسانه ای بلدند باید بارها و بارها این سخنرانی زینب وار رو پخش کنند.بخدا باعث جذب خیلیها به آرمانهای انقلاب ما میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس