کد خبر 1027208
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
سازمان سیا

مدیر موقت سابق سازمان جاسوسی آمریکا هشدار داده است که تصمیم ترامپ برای ترور یک ژنرال ارشد ایرانی موجب یک واکنش شدید مرگبار از سوی ایران خواهد شد

به گزارش مشرق، مایکل مورل مدیر موقت و معاون سابق سازمان سیا هشدار داد که تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده برای ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی منجر به مرگ شهروندان آمریکایی خواهد شد.

بیشتر بخوانیدک

«سپهبد سلیمانی»؛ سرداری که دشمنان هم تحسینش می‌کردند

وی در مصاحبه با شبکه سی بی اس تاکید کرد که حمله پهپادی که منجر به شهادت قاسم سلیمانی در فرودگاه بین‌المللی بغداد شد، موجب یک واکنش شدید مرگبار از سوی ایران خواهد شد، چرا که تهران قبلا هشدار داده است که آمریکا با انتقام سختی روبرو خواهد شد.

مورل اظهار داشت: اگر ایران بخواهد واکنش منطقی نشان دهد، حمله نظامی به نیروهای آمریکایی انجام نخواهد داد. به جای آن، ایران به نیروهای متحد و نبابتی اش در منطقه دستور می‌دهد تا به شهروندان غیرنظامی حمله کنند. در یک زمان و مکانی که آنها انتخاب می‌کنند، یک حمله را انجام خواهند داد تا یک مقام ارشد آمریکایی را به قتل برسانند.

وی همچنین هشدار داد که یک حمله می‌تواند در هر نقطه‌ای از جهان به وقوع بپیونند حتی در خاک آمریکا.

مورل گفت: حزب الله لبنان که یکی از متحدان نزدیک ایران است، طرح‌های احتمالی دارد و این طرح‌ها شامل طرح‌هایی در ایالات متحده علیه اهداف آمریکایی است. چنین حملاتی می‌تواند زود روی دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجتبی/ تبریز IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    9 0
    به همین خیال باشید...هیچ امریکایی در هیچ نقطه ای از جهان امنیت نخواهد داشت...
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۷
    3 0
    انتقام خون سر دار به حول قوه الهی به طور حتمی گرفه می شود نصرو من الله وفتح قریب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس