کد خبر 1026755
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
سانحه هوایی

منابع محلی در سودان از سقوط یک فروند هواپیمای نظامی در غرب دارفور، پایتخت این کشور و کشته شدن دست کم ۱۸ تن از جمله چهار کودک خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع محلی در سودان از سقوط یک فروند هواپیمای نظامی در غرب دارفور، پایتخت این کشور و کشته شدن دست کم ۱۸ تن از جمله چهار کودک خبر دادند.

یک مقام بلندپایه نیروی هوایی ارتش سودان اعلام کرد که روز پنج شنبه یک فروند هواپیمای ترابری نظامی آنتونوف An-۱۲ پس از برخاستن از باند یک پایگاه هوایی در غرب دارفور سقوط کرد. در این سانحه هوایی تمام ۱۸ مسافر این هواپیما جان باختند.

بیشتر بخوانید:

تعداد قربانیان سوانح هوایی در سال ۲۰۱۹

بنا بر گزارش ها، این هواپیمای «آنتونوف ۱۲» پنج دقیقه پس از برخاستن از باند پرواز در پایگاه هوایی فرودگاه جنینه ( EGN )در غرب دارفور سودان به مقصد خارطوم پایتخت این کشور دچار حادثه شد .که در این سانحه، تمام ۷ خدمه این هواپیما به همراه سه قاضی و هشت غیرنظامی از جمله چهار کودک کشته و یک کارمند بخش برنامه‌ی جهانی غذا از سازمان ملل متحد شدند.

کارشناسان در حال انجام تحقیقات برای مشخص کردن علت وقوع این حادثه هستند. گفتنی است پایگاه هوایی که مبدأ پرواز این هواپیمای نظامی بود، در منطقه «الگنینا» در غرب پایتخت سودان واقع است؛ منطقه ای که طی روزهای اخیر شاهد درگیری های خونین میان گروههای قومی بوده است.

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    7 4
    کاش امریکایی ها میمردن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس