کد خبر 1026682
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
وینیسیوس

وینیسیوس ستاره برزیلی جوان رئال می گوید که با سطح فشار و توقعات رئال خودش را هماهنگ کرده است.

به گزارش مشرق، وینیسیوس جونیور تابستان 2018 بود که از فلامینگو به رئال پیوست. در آن مقطع هدایت رئال بر عهده جولن لوپتگی بود و او به وینی اعتقاد نداشت. ستاره 18 ساله مدتی در تیم دوم رئال مشغول بازی بود ولی با اخراج لوپتگی و آمدن سانتی سولاری شرایط برای او تغییر کرد و وینیسیوس به ترکیب اصلی رئال راه یافت. او یکی از بهترین های تیمش بود تا اینکه در بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر آژاکس مصدوم شد و دو ماه به دور از میادین ماند. 

بیشتر بخوانید:

خاطره جالب مدافع رئال از تنش با رونالدو

آن مصدومیت مصادف شد با بازگشت دوباره زیدان به رئال مادرید. وینی در انتهای فصل گذشته و با بهبودی مصدومیتش، چندان مورد استقبال زیدان قرار نگرفت و فصل جاری نیز جایگاه ثابت خود در رئال را از دست داده است.

بزرگترین انتقادی که به او می شود، در مورد عدم دقت در تمام کنندگی  است. ستاره جوان در مورد شرایطش در رئال گفت:« مارسلو در مورد شرایط رئال برای من صحبت کرده بود. وقتی در بدترین شرایط روحی بودم، او به من گفت که نگران نباشم چرا که در رئال ممکن است یک روز پله باشی و یک روز اصلا در فهرست 18 نفره هم قرار نگیری. با این حال می دانم که هواداران و نیز سران باشگاه حامی من هستند و برای من صبر خواهند کرد.»

وینیسیوس ادامه داد:« قبل از اولین بازی ام برای فلامینگو تا حد مرگ ترسیده بودم و اصلا قدرت لمس توپ را هم نداشتم اما همیشه سعی کرده ام آرامش خودم را حفظ کنم حتی در روزهایی که از درون استرس دارم. می دانم که همه به خاطر ضعف گلزنی از من انتقاد می کنند ولی گلزنی های من دیر یا زود شروع خواهند شد و من اجازه می دهم همه چیز روند طبیعی خودش را طی کند. هرگز نمی خواهم لذت فوتبال را از دست بدهم.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس