مراسم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

سردار شریف، جزئیات تشییع پیکر مطهر سردار شهید قاسم سلیمانی را در اهواز، مشهد،‌ تهران،‌ قم و کرمان تشریح کرد.

به گزارش مشرق، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه در نشست خبری تشریح جزئیات آیین استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: امروز مراسم تشییع ایشان بحمدالله با شکوه قابل توجهی در عراق برگزار شد.

وی افزود: فردا یکشنبه صبح پیکر ایشان ساعت ۷:۳۰ تا ۹:۳۰ در اهواز خواهد بود. مردم و عشایر خوزستان به جهت سابقه حضور ایشان در دوران دفاع مقدس و اینکه این استان نماد دفاع مقدس است درخواست حضور پیکر ایشان را داشتند که مورد موافقت فرمانده کل سپاه قرار گرفت.

ببینید:

عکس/ حال و هوای تهران پس از شهادت سردار سلیمانی

سردار شریف ادامه داد: پس از آن در ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳ پیکر ایشان به مشهد مقدس منتقل خواهد شد که جزییات و محل این مراسم توسط فرمانده سپاه استانی اعلام خواهد شد.

سخنگوی سپاه با اشاره به جزییات مراسم در تهران، اظهار داشت: پس از اتمام مراسم در مشهد مقدس، یکشنبه بعدازظهر پیکر ایشان به تهران منتقل می شود و ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ مراسم وداع با پیکر این شهید بزرگوار در مصلی تهران برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم تشییع جنازه و نماز بر پیکر این شهید عزیز از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و پس از آن پیکر ایشان از مسجد دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع خواهد شد.

سردار شریف خاطرنشان کرد: پس از تشییع در تهران، مراسم کوتاهی از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در حرم حضرت معصومه برگزار خواند شد و پس از آن پیکر ایشان به کرمان منتقل خواهد شد.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سپاه و همه نهادها برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند و نهایت تلاششان این است که حداکثر کاری را که می‌توانند برای ادای حق سردار شهید قاسم سلیمانی انجام دهند، گفت: حضور میلیونی مردم ما در این مراسم پیام خاصی را برای حامیان انقلاب اسلامی خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    0 0
    تلویزیون گفت یکشنبه ساعت 14 قم
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    0 0
    4میلیون اصفهانی سرراه شما ایستاده اند تا باشکوهترین مراسم استقبال وبدرقه تاریخ خودشونو برگذار کنند چرا اینقدر عجله می کنین بذارین حداقل این استان هم از برکات این حضور بهره مند بشه حضور ایشون همه گناهان را محو میکنه روحیه مضاعف میده دل مردمو بهم نزدیکتر میکنه جان شهید احمدکاظمی وبه حرمت رفاقتش با ایشون وشهید خرازی این درخواستو رد نکنین اصفهانی های عزیز هم مثل زمان جنگ همه بسیج بشیم هرکس ازهر طریقی که میتونه وارد عمل بشه فقط امشبو وقت داریم.این یه فرصت تاریخیه که دیگه هرگز تکرار نمیشه وداغش برای همیشه به دلمون می مونه خصوصااونایی که گرفتاری یا مریض دارند وهرکس حاجتمند هست وارد بشه
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    13 0
    پس اصفهان چی؟ ما اصفهانی ها هم دل داریم بخدا :(((
    • حسین IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
      5 0
      زنجان هم تشنه و مشتاق حاج قاسمه
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    6 0
    کاش در تهران به خاک سپرده میشدند
    • IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
      0 0
      حرفت درسته باید با یارانش دفن می شد
    • مهدی IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
      0 0
      به نظر من هم پیکر ایشون در تهران یا در حرم امام رضا به خاک سپرده میشد ولی وصیت خودشون بوده که در گلزار شهدای کرمان ( زادگاهشون) کنار همرزمان شهیدشون دفن بشن
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    0 0
    همدان
  • ناصر IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    0 0
    یزد چی بخدا مشاق حاجی قاسم هستم
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    0 0
    سلام ودرود به روان پاک حاج قاسم سلیمانی مقدمت را به خاک پاک شهیدان واستان شهیدپرور خوزستان گرامی میداریم ویکبا ردیگر رشادت های شما شهید عزیز دردوران دفاع مقدس زنده میشود سردار دلها راه پرافتخارتان ادامه دارد روحتان شاد-
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    2 0
    سیدعلی،وقتی میگوید انتقام سختی میگیرد،مثل وقتی فتوی میدهد بمب اتم نمیسازیم،واقعیتیست که دنیا خواهدفهمید-آمریکائیها وتمام ابرقدرتهای شرق وغرب وهم پیمانانشان بزودی اینرا خواهند فهمید-آمریکاییها وائتلاف غربی،عربی وعبری،باید بدانند که(تمام پایگاه هایشان درمنطقه،ناوهای هواپیما برشان وتمام منافعشان)بزودی وتا قبل ازچهلم سردار دلها،نابود خواهدشد(البته همه این حملات باید ازخاک،عراق،لبنان،فلسطین،سوریه،یمن،نیجریه،افعانستان،پاکستان...بجزایران باشدتا پایگاه امن دائمی برای مقاومت،حمایت وجنگ وجودداشته باشد،کره شمالی،روسیه وچین غارتگر هم برای منافع خودشان هم که شده باید ازحریم هوایی ایران دفاع کنندوتجهیزات ومایحتاج غذایی...دراختیار ایران قراردهد)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس