کد خبر 1026631
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷
میهایلوویچ

سرمربی تیم ملی فوتبال بولونیا می‌گوید اگر مبارزه‌اش با سرطان باعث شود خیلی‌ها در مقاطع سخت زندگی‌شان شجاعت مقابله با مشکلات را به دست بیاورند برایش از قهرمانی در لیگ ایتالیا ارزشمندتر است.

به گزارش مشرق، سینیشا میهایلوویچ مدتی است که با سرطان خون دست و پنجه نرم می‌کند ولی هنوز دوست دارد هدایت تیم بولونیا را بر عهده داشته باشد و کارش را در این تیم ادامه دهد. 

میهایلوویچ صرب مدتی است که در فوتبال ایتالیا فعالیت می‌کند. او در تیم هایی چون سامپدوریا، لاتزیو و اینتر بازی مرد و هدایت تیم‌هایی نظیر کاتانیا، فیورنتینا، سامپدوریا، میلان، تورینو و بولونیا را عهده دار بوده است.

بیشتر بخوانید:

تلاش ستاره سابق میلان برای شکست سرطان

او در شش ماه اخیر با بیماری سرطان خون مقابله کرده و از بیمارستان جلسات تمرینی تیمش را تماشا می‌کند و از طریق اسکایپ با بازیکنان صحبت می‌کند. 

او درباره بازخوردهای مردم درباره شرایط خود گفت: بازخورد خیلی خوبی نه تنها از سلبیریتی‌ها و شخصیت‌ها بلکه تمام مردم و هواداران فوتبال در چند ماه اخیر گرفتم. اگر حرف‌ها یا رفتار من باعث شود خیلی‌ها در مقاطع سخت زندگی‌شان این شجاعت مقابله با مشکلات را به دست بیاورند از قهرمانی در لیگ ایتالیا برای من ارزشمندتر است. 

او درباره شرایط خود گفت: خوشبختانه شرایط خیلی خوبی دارم. در کنار مادر، همسر و فرزندانم هستم و بهتر از این نمی‌شد که کریسمس را سپری ‌کنم. روز به روز احساس قوی‌تری دارم. الان نگاه من به زندگی عوض شد و از هر لحظه می‌توانم لذت ببرم و قدردان باشم. یاد گرفتم گوش بدهم و بیشتر به اطرافیانم نگاه کنم و ببینم در کنار من چه خبر است. هر لحظه زندگی گرانبها و ارزشمند است. سه ماه مداوم در بیمارستان بودم و وقتی خارج از بیمارستان توانستم هوا را تنفس کنم از همین نعمت قدردان بودم که قبلا بی توجه بودم. الان بیشتر گریه می‌کنم، مثل بچه. قبلا اینطور نبودم. احساسم هر طور است بروز می‌دهم. قبلا اگر یکی با من درگیر می‌شد سریع وارد عمل می‌شدم و بدتر رفتار می‌کردم ولی الان مانع کوچکترین درگیری بین بازیکنان می‌شوم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس