کد خبر 1026543
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
مهدی خسروی

مدیرکل ورزش استان کردستان گفت: بسته حمایتی 5 میلیونی برای عضو تیم ملی بوکس در نظر گرفته‌ایم اما حمایت از خسروی وظیفه فدراسیون است.

به گزارش مشرق،‌ طی چند روز گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد، مبنی بر اینکه مهدی خسروی عضو تیم ملی بوکس امید کشورمان در استان کردستان و در شهر مریوان به دلیل مشکلات مالی که دارد مشغول کولبری است. انتشار گفت‌وگوی وی بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت و در نهایت مسئولان فدراسیون بوکس مدعی شدند برای اینکه مشکلات خسروی حل شود با مدیر کل ورزش استان کردستان مکاتباتی انجام داده‌اند تا هر چه زودتر مشکلات مالی وی حل شود، اما مدیرکل ورزش استان کردستان از این نامه نگاری بی‌اطلاع است.

بیشتر بخوانید:

کولبری قهرمان ملی پوش بوکس ایران +عکس

حامد جولایی در پاسخ به این سؤال که آیا شما از شرایط مهدی خسروی عضو تیم ملی بوکس امید که این روزها کولبری می‌کند خبر داشتید، گفت: خسروی از ورزشکاران خوب ما است که به اردوی تیم ملی بوکس امید هم راه یافته، اما ما به هیچ عنوان از شرایط اقتصادی خانواده وی خبر نداشتیم و نمی‌دانستیم که از لحاظ اقتصادی خانواده او شرایط خوبی ندارد. البته در استان ما افراد بسیار زیادی مشغول کولبری هستند، اما اینکه نماینده بوکس این استان در چنین شرایطی قرار دارد، ما خبر نداشتیم.

وی افزود: حمایت از ورزشکاران جزو وظایف ذاتی ما است. وقتی من صحبت‌های خسروی را در رسانه‌ها دیدم، بلافاصله موضوع را پیگیری کردم تا یک بسته حمایتی را در اختیار هیأت بوکس استان و شهرستان قرار دهیم تا از لحاظ مالی شاید بتوانیم کمکی به خسروی کرده باشیم.

مدیرکل ورزش استان کردستان در پاسخ به این سؤال که آیا این بسته حمایتی متداوم خواهد بود یا مقطعی خواهد بود و مبلغ این کمک مالی چقدر است، گفت: ما یک بسته حمایتی 5 میلیون تومانی را برای او پیش‌ بینی کرده‌ایم. البته تلاش می‌کنیم کمک‌های دیگری به او شود. ضمن اینکه اداره کل مستقیم نمی‌تواند به کسی پول بدهد به همین دلیل ما به هیأت بوکس استان و شهرستان کمک می‌کنیم تا آنها در چنین شرایطی به ورزشکاران، پیشکسوتان و داوران استان کمک کنند. طی چند روز آینده به خانه مهدی خسروی خواهیم رفت و این 5 میلیون را به او هدیه خواهیم داد تا شاید گوشه‌ای از مشکلات مالی او حل شود، اما تصمیم ما بر این است که از طریق هیأت بوکس استان و شهرستان ماهیانه یک مبلغی را به عنوان حقوق برای او در نظر بگیریم.

جولایی در پاسخ به این سؤال که رئیس فدراسیون بوکس مدعی شده برای حل مشکلات خسروی با اداره کل ورزش استان کردستان مکاتباتی انجام داده تا شما خسروی را تحت پوشش قرار دهید، اظهار داشت: فدراسیون بوکس به هیچ عنوان چنین مکاتبه‌ای با ما انجام نداده است. البته وقتی کسی عضو تیم ملی بوکس می‌شود، این وظیفه فدراسیون است که او را از لحاظ مالی تحت حمایت قرار دهد. به هر حال اداره کل ورزش یک استان به اندازه کافی مشکلات دارد. این جزو وظایف فدراسیون است که ورزشکار خود را حمایت کند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس