کد خبر 1026453
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
گواردیولا

پپ گواردیولا از تیمش انتظار کسب برتری در بازی حذفی انگلیس را دارد.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل پورث‌ویل در جام حذفی انگلیس از بازیکنان خودش خواست از روند نه‌چندان خوب اخیر فاصله بگیرند.

بیشتر بخوانید:

اعتراف گواردیولا به شکست برابر آنچلوتی

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: در بازی قبلی سبکی کاملا مشابه فصل قبل داشتیم  اما در بازی‌های زیادی برخلاف انتظار  مغلوب شدیم که بعد از 2  فصل موفقیت، طبیعی به نظر می‌رسد اما به طور کلی من از سبک بازی تیمم رضایت دارم. من همه چیز را می‌پذیریم  و به طور معمول من هر سال ناکامی‌هایی هم داشته‌ام. این یک بازی حذفی است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. برنامه بازی‌های هفته های اخیر سیتی باورنکردنی بوده اما ما حالا نیازی به سفر کردن ندارم و بازی کردن در خانه یک مزیت بزرگ خواهد بود. بارها گفته‌ام سعی می‌کنیم همه رقابت‌ها  را جدی بگیریم.

او در ادامه اظهار داشت:دیروز و برای اولین بار، آیمریک لاپورته 10 الی 15 دقیقه با تیم تمرین کرد.  امروز دوباره این اتفاق رخ داد و در بقیه دقایق به صورت جداگانه تمرین کرد. شرایط لاپورته بهبود یافته و او احساس خوبی دارد پس فکر می‌کنم در هفته آینده در تمام بخش‌های تمرینات حضور خواهد داشت. ادرسون بیمار بود و در روز بازی در شرایط بدی از خواب بیدار شد اما امروز در تمرینات امروز احساس بهتری داشت. نیکولاس اوتامندی فردا قادر نیست بازی کند.  شرایط او  بهتر شده و در هفته‌های  بعدی می‌توانددر ترکیب تیم حاضر باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس