بازتاب جهانی شهادت سردار قاسم سلیمانی

نشریه آمریکایی فارین پالیسی در دهمین گزارش سالانه خود پیرامون معرفی متفکران برتر جهانی در عرصه‌های مختلف، از شهید قاسم سلیمانی به عنوان یکی از ۱۰ چهره و متفکر برتر در عرصه امنیتی-دفاعی نام برد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، نشریه آمریکایی فارین پالیسی در دهمین گزارش سالانه خود پیرامون معرفی متفکران برتر جهانی در عرصه‌های مختلف، از شهید قاسم سلیمانی به عنوان یکی از ۱۰ چهره و متفکر برتر در عرصه امنیتی-دفاعی نام برد. در گزارش این نشریه به وجود «اثر انگشت سلیمانی» در مکان‌هایی که ایران در آن فعالیت دارد، از یمن تا عراق و سوریه اشاره شده‌است. فارین پالیسی همچنین به هشدار حاج قاسم سلیمانی به دونالد ترامپ در ژوئیه ۲۰۱۸ که گفته بود «ما نزدیک به شما هستیم، جایی که تصورش را هم نمی‌توانید بکنید» اشاره کرده‌است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    39 4
    احمق خبر نداره ما همه سلیمانی هستیم
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    21 2
    بزارید به این خوک کثیف ترامپ بگم زمانیکه دوران ریاست جمهوریت تمام شد در یک مزرعه و یا جایی داری استراحت میکنی دست انتقام خداوند توسط من برسرت نازل خواهد شد و با خوردن دهها ضربه چاقو بدرک واصل خواهی شد
  • navid NL ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    19 3
    من به رهبر بزرگوارم و مردم بزرگوارم تسلیت میگم لعنت خدا به ترامپ خدایا به حق همه کسایی رو که دوست داری این ترامپ ظالم را از جایگاه امنش، با عزت و اقتدار بگیر، و همچون پادشاهی انتقامجو، بر او شبیخون زن، و نعمت و سلطنتش را بستان، و جمع و یارانش را بشکن، و دار و ندارش را سخت پاره پاره کن، و یاورانش را سخت پراکنده ساز، و از نعمت خود برهنه‏اش کن، و پیراهن عزتت را از اندامش در آر، و او را بشکن ای درهم شکن قلدران [، و ستمگران]! و او را نابود کن ای نابود کننده‏ی نسل‏های گذشته! و او را هلاک کن ای هلاک کننده‏ی امت‏های ستمگر! و او را خوار کن ای خوار کننده‏ی گروههای تجاوزگر! و عمرش را قطع کن، و ملکش را بگیر، و اثرش را پاک کن، و خبرش را نابود کن، و آتشش را خاموش کن، و روزش را تاریک، و آفتابش را در هم بپیچ، و جان از تنش بیرون ببر، و توانش را خرد کن، و ریاستش را قطع کن، و بینی‏اش را به خاک بمال، و مرگش را زود برسان، و پرده‏ای برایش مگذار مگر آن که پاره کنی، و نه ستونی مگر آن که بشکنی، و نه یکپارچگی مگر آن که بپراکنی، و نه بلند مرتبگی مگر آن که پایین آوری، و نه پایه‏ای مگر آن که سست کنی، و نه سببی مگر آن که ببری.
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۳
    22 3
    شهید سلیمانی در قلب ما زنده است و جاودان چون سلیمانی یک تفکر است با ترور از بین نمیرود، مرگ بر آمریکای تروریست.
  • سلیمان فتحی IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۷
    1 0
    هیچ لحظه تصویرزیبای سردارسلیمانی عزیزازذهن ما دورنمی شود ویک الگوی زیبای معنوی است که می شودباپیروی ازمرام ومسلک ایشان راه حق راپیدا نمودوبه کمال مطلوب رسید اگرمسولین اجرایی دراداره کشور مانند ایشان عمل کنند درتمام عرصه ها ماپیروز می شویم وجهان را اداره خواهیم کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس