کد خبر 1025907
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴
رسول خطیبی

سرمربی پیشین تیم ماشین سازی گفت: این جدایی برای من سخت بود اما به نظرم تصمیم درستی گرفتم.

به گزارش مشرق، رسول خطیبی در مورد جدایی از تیم ماشین سازی اظهار داشت: امروز طی صحبت‌هایی که با هیات مدیره ومدیریت باشگاه داشتم به توافق رسیدیم و فسخ قراردادم را گرفتم.

خطیبی ادامه داد: از همه کسانی که در این مدت برای من زحمت کشیدند، از جناب زنوزی، هواداران، بازیکنان کادرفنی و مدیریت باشگاه که همیشه در کنارم بودند و به من محبت داشتند تشکر می‌کنم. همچنین از تیم پزشکی و کادر تدارکات هم ممنونم که به من کمک کردند. همه اعضای خانواده ماشین سازی برای من زحمت کشیدند و ما در این تیم همه با هم یکدل بودیم. با وجود اینکه باشگاه با جدایی من موافق نبود و این جدایی برای خود من هم خیلی سخت بود اما به نظرم تصمیم درستی گرفتم.

بیشتر بخوانید:

رسول خطیبی تیم جدیدش را انتخاب کرد

خطیبی در پاسخ به این سوال که چه مسائلی باعث جدایی او از جمع سبزپوشان تبریز شد، عنوان کرد: به هر حال همه چه هواداران و چه بازیکنان می‌دانند که مشکل چیست و از کجاست. بعضی مسائل وجود داشت که دوست ندارم در مورد آنها صحبت کنم. من از آن خانواده بودم و الان هم از آن خانواده هستم و فکر می‌کنم که درست نباشد بخواهم در مورد این مسائل صحبت کنم.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود به نیمکت تیم استقلال نزدیک شده، گفت: از استقلال کسی با من صحبت نکرده و من هم با کسی صحبت نکرده‌ام. در روزهای اخیر شایعات زیادی شنیده می‌شود. عده‌ای از آلومینیوم اراک نام می‌برند، عده‌ای نام استقلال را مطرح می‌کنند و حتی در مورد سرمربیگری ذوب آهن هم صحبت می‌کنند اما من با هیچکس قرارداد نبسته‌ام. شاید با برخی باشگاه‌ها صحبت کرده باشم اما هنوز اتفاقی نیفتاده است. فعلا در حال بررسی هستم و فکر می‌کنم تا فردا همه چیزی نهایی و تکلیف تیم بعدی من مشخص خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس