یوناتن بت کلیا

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس گفت: ترامپ بداند ملت ایران رهبری دارد که اگر اراده کند مردم برای مقابله با دشمن و تهدید در هر زمینه‌ای که باشد در صحنه حاضر می‌شود.

به گزارش مشرق، یوناتن بت کلیا نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس شورای اسلامی، گفت:‌ آقای ترامپ یک شخصیت دروغگو و پستی است که شاید در دنیا لنگه نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

۲۹۰ نماینده مجلس چه نظراتی درباره شفافیت آرا دارند +جدول

تعامل رهبران انقلاب اسلامی و مسیحیان +عکس

وضعیت زندگی پیروان ادیان توحیدی در ایران

وی با اشاره به تهدیدات مقامات آمریکایی گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند ملت ایران جنگ طلب نیست اما در مقابل تهدیدها و فشارها ایستادگی می‌کند، مورد تائید فرد فرد ملت ایران است.

وی افزود: جدا از این مسئله که ترامپ چگونه و با چند ترفندی رئیس‌جمهور آمریکا شده، از روزی که وی به این سمت رسیده برای اولین بار در عمرش در میتینگ‌های سیاسی صحبت کرده و به طور کل فردی است که نمی‌داند سیاست یعنی چه.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس اظهار داشت: هیچ کشوری نیست که از دست رئیس‌جمهور آمریکا آسایش و آرامش داشته باشد. و همه اتفاقات اعم از جنگ و تحریم و تهدید در دنیا می‌افتد ترامپ در آنها دست دارد. او در کاخ سفید نشسته و فکر می‌کند هر قلدری که بخواهد می‌تواند انجام دهد. باید او را رسما یک دیکتاتور محض دانست.

بت کلیا خاطرنشان کرد: ترامپ هر گونه تحریمی را علیه ملت ایران اعمال کرد اما باید بداند که ملت ایران بیدی نیست که با بادهای تحریم وی بلرزد.

وی افزود:‌ ترامپ باید بداند ملت ایران دارای رهبری است و وقتی این رهبر اراده  می‌کند میلیون‌ها نفر برای مقابله با دشمن و تهدیدات در صحنه حاضر می‌شوند و اعلام آمادگی می‌کنند. 

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی ایران در مجلس در پایان گفت:‌ ملت ایران در جنگ تحمیلی صدام علیه ایران از کشور خود دفاع کردند و امروز این ملت در برابر تحریم‌هایی برای به زانو در آوردنش اعمال می‌کند ایستاده و از این به بعد هم خواهد ایستاد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    1 0
    ترامپه، من کاری به بقیه ندارم، اما غلطی ازت سر بزنه، تو خاک خودت اسلحه دست می گیرم.. وقتی از این غلطا ازت سر میزنه بدون واکنش ما محدود به مرزها نخواهد بود. قول می دم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس