کد خبر 1025820
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
رحمان رضایی و اسماعیل خلیل زاده

عضو تیم مذاکره کننده باشگاه استقلال با نمایندگان استراماچونی گفت: از استراماچونی بعید است در گفتگو با یک رسانه ایرانی مذاکرات دوحه را تکذیب کرده باشد.

به گزارش مشرق، رحمان رضایی اظهار داشت: با دیدن مصاحبه منتسب به استراماچونی شوکه شدم و تعجب کردم که چطور ممکن است چنین خبری منتشر شده باشد. سابقه و تجربه نشان داده استراماچونی حتی زمان حضورش در ایران هرگز با هیچ رسانه ایرانی مصاحبه نکرد و به جز در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی پاسخگوی رسانه‌های ایرانی نبود. چه در زمان حضور در ایران و چه زمان خروجش از ایران مصاحبه‌های منتسب به او و اخبارش در رسانه‌های ایتالیایی و با خبرنگاران نزدیک به خودش در ایتالیا صورت می‌گرفت لذا بعید می دانم امروز او مصاحبه‌ای کرده باشد که در آن مذاکرات دوحه را تکذیب کرده باشد.

بیشتر بخوانید:

نیمکت استقلال به کدام مربی می‌رسد؟

عضو تیم مذاکره کننده باشگاه استقلال با نماینده استراماچونی بیان داشت: این نشست در دوحه صورت گرفته و تمامی اسناد آن موجود و قابل ارائه است. وکلا و مدیر برنامه استراماچونی با ما گفتگوهای مفصلی داشت و استراماچونی نیز در جریان این گفتگوها قرار داشت. با شناختی که من از استراماچونی دارم بسیار بعید می دانم او در گفتگو با رسانه‌ها به طور کلی منکر این نشست شده باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۲
    5 0
    استرا همون اول هم نمیخواست بمونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس