کد خبر 1025406
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸
دومین دور یارانه معیشتی واریز شد

دور دوم سبد حمایت معیشتی دولت ساعت ۲۴ روز ۱۰ دی ماه به حساب سرپرست خانوار واریز شد.

به گزارش مشرق، دور دوم سبد حمایت معیشتی دولت در زمان تعیین شده (10 دی ماه) به حساب سرپرست خانوار واریز شد.

کسانی که یارانه معیشتی در دور اول را دریافت نکرده اند چنانچه اعتراض خود را ثبت کرده و مورد تایید واقع شده باشد در زمان دیگری که اعلام می شود مبلغ یارانه دو ماه را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

حسین میرزایی ،سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این باره گفت: افرادی که در دور اول سبد حمایت معیشتی دولت را دریافت نکردند و درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کرده‌اند، چنانچه درخواست آنها تایید شده باشد یارانه معیشتی دو دوره به صورت یکجا و در زمان تعیین شده که اعلام می‌شود برای سرپرست خانوار واریز می‌شود.

بر اساس این گزارش حدود 666هزار نفر از افراد که یارانه نقدی دریافت نمی‌کردند و در نتیجه سبد معیشتی نیز به آنها تعلق نمی‌گرفت می توانند درخواست خود را در سامانه hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند.

 درخواست این افراد ظرف یک ماه بررسی می‌شود و نتایج اعلام می‌شود و چنانچه درخواست آنها تایید شود در لیست مشمولان قرار می‌گیرند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    10 0
    کشوری که سواد مدیریتی نداشته باشد ازاین بهتر نیست فاتحه مملکت خوانده اید خجالت می کشم که بگویم ایرانی هستم
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
      2 0
      واقعا بی مدیریتی داره غوغا می کنه ...
  • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    1 0
    والا ما که با این ستاره و مربع هایی که اعلام کردن نمی تونیم سوالاتمون و از دولت بپرسیم. میشه شما پیگیری کنید کسانی که سرپرست خانوارشون فوت کرده باید چطوری دریافت کنن این یارانه رو!
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    2 0
    من که اعتراض کردم شرایطش هم کاملا داشتم به حسابم چیزی وارد نشد
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    9 0
    به خداوند قسم من ازشون نمی گذرم .... بنده مستاجر و با دریافتی حقوق یک و نیم میلیون تومان شامل این طرح نشدم به دلیل اینکه بنده حسابدار و تنخواه شرکت مسافرتی که تراکنش های بالا ولی سودها نسبت به تراکنش بسیار ناچیز است ... ""مشرق خواهشا برای تنخواه ها و حسابدارها گزارشی گرفته شود چون بی عدالتی غوغا می کنه ... "" کسی که سه خانه داشته باشد و یک حقوق پنج میلیون تومانی مشمول می شود ولی بنده خیر !!!! ملاک حساب بسیار احمقانه است اون هم از نوع تراکنش امروز بگذار و فردا بردار میشه درآمد از نظر اون ها !!!! خانه ها و ملک ها یعنی کشک .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس