کد خبر 1025234
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
رونالدو

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس، با ظاهری جالب در تمرینات این تیم ظاهر شده است.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو روز یک شنبه در مراسم گلوب ساکر که در شهر دبی برگزار شد به عنوان بهترین بازیکن سال جهان در سال 2019 انتخاب شد. ستاره پرتغالی یوونتوس در فصل 2019 با یووه به مقام قهرمانی سری آ دست یافت. بیانکونری در رقابت های جام حذفی ایتالیا اما پس از سال ها نتوانست به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. آن ها در لیگ قهرمانان نیز در بازی مقابل آژاکس حذف شدند تا کریستیانو رونالدو و یووه در سال 2019 نیز در کسب  جام چمپونزلیگ ناکام مانده باشند.

بیشتر بخوانید:

رونالدو برترین بازیکن شد/ کلوپ بهترین سرمربی

از سوی دیگر یوونتوس سال 2019 را به بدترین شکل ممکن به پایان رساند. شاگردان مائوریتزیو ساری در دیدار سوپرجام ایتالیا مقابل لاتزیو شکست خوردند تا سال 2019 برای رونالدو و یووه به شکل تلخی پایان یابد.

نکته جالب این روزهای کریستیانو رونالدو اما به ظاهر جدیدش باز می گردد. این فوق ستاره پرتغالی که در مراسم گلوب ساکر نیز با مدل موی جدید حاضر شده بود، حالا در تمرینات یوونتوس نیز به این شکل ظاهر شده است. یوونتوس در حالی تمرینات خود را از سر گرفته که آن ها باید روز یکشنبه هفته آینده در رقابت های سری آ به مصاف کالیاری بروند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    8 1
    خیلی عالی بود خییییییییلی. مدتها بود که مردم دنیا منتظر چنین رویداد شگفت انگیزی بودند مشرق مچکریم از پوشش خبری این خبر مهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس