کد خبر 1025232
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
بهمن نصیری

ملی پوش قایقرانی ایران گفت: 5 ماه در تیم ملی قایقرانی آذربایجان بودم اما افشین فرزام تشویقم کرد که برگردم.

به گزارش مشرق، بهمن نصیری ملی پوش قایقرانی ایران درباره تصمیمش برای مهاجرت گفت: بعد از بازی های آسیایی جاکارتا به دلیل مشکلاتی که در قایقرانی وجود داشت راهی کشور آذربایجان شدم و به تیم ملی این کشور پیوستم. من 5 ماه هم در تیم ملی آذربایجان بودم و ورزشکار این کشور شدم و تمرین کردم.

بیشتر بخوانید:

برنامه‌ مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو

وی افزود: شرایطم خوب بود و پول خوبی می گرفتم. آنجا از نظر مالی واقعا شرایط خوبی داشت و وضعیتم مناسب بود. موضوع این بود که به دلیل اینکه برای تغییر تابعیت دو سال نمی توانستم مسابقه بدهم و از طرفی ذهنم درگیر بود و دلم می خواست برای کشورم مسابقه بدهم تصمیم گرفتم برگردم.

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا افزود: در آن مدت با آقای فرزام که مربی تیم ملی ایران شده بود در تماس بودم و او من را تشویق کرد که بازگردم. در آن زمانی که تصمیم گرفتم بروم مشکلاتی در قایقرانی وجود داشت اما پس از تغییرات با آقای فرزام صحبت کردم و تصمیم گرفتم که به ایران بازگردم و برای کشور خودم پارو بزنم.

نصیری درباره وضعیت قایقرانی گفت: به هر حال قایقرانی یکی از رشته هایی است که نیاز به حمایت دارد و ما چون لیگ و درآمد نداریم از نظر مالی به مشکل می خوریم.

دارنده مدال طلای کاپ آسیا با اشاره به ضرورت حمایت از قایقرانی گفت: قایقرانی ایران پتانسیل زیادی دارد و می تواند در المپیک و بازی های آسیایی مدال بگیرد. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایتشان از قایقرانی را به عنوان یک رشته پرمدال بیشتر کنند تا ورزشکاران بتوانند بدون دغدغه کارشان را ادامه بدهند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس