تاجگردون: ۲ ساله بودم که سند خانه به نامم بود

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه 2 ساله بودم که سند خانه به نامم بود، گفت: وقتی برای تحصیل در دانشگاه به تهران آمدم در خیابان وزرا آپارتمان خریدم؛ به نظرم زشت است که لکسوس داشته باشی و پراید سوار شوی.

به گزارش مشرق، غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای  اسلامی طی گفت‌وگوی تصویری با خبرگزاری خانه ملت نکاتی را درباره اموال و دارایی‌اش بیان کرده است.

بیشتر بخوانید:

متن این گفت‌وگو به شرح زیر است:

سؤال: نمایندگان موظف شدند که فهرست اموال خود را به قوه قضائیه اعلام کنند و این اقدام هم انجام شده است؛ آیا شما مایل هستید اموال و دارایی خود را اعلام کنید؟

تاجگردون: من کد ثنا را از سامانه قوه قضائیه گرفتم و لیست اموالم را هم آماده کردم اما وقت نکردم تا اموالم در این سامانه وارد کنم ولی قطعا این کار را خواهم کرد. به نظرم می‌رسد همه نمایندگان مجلس باید این کار را انجام دهند.

پدر من مالک بوده است و با توجه به اینکه متولد سال ۱۳۴۵ هستم اما در سال ۱۳۴۷ سند یک زمین به نام من ثبت شده است؛ در حالی که من ۲ ساله بودم؛ این زمین چندین هکتار است.

من آدمی هستم که مال و اموال دارم و این مال و دارایی زایش دارد. وقتی من نونهال و بچه‌ای بودم هم وضعیت چنین بوده است.

من و برادرهایم در مجموع بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ هکتار زمین داریم که این زمین کاملا مکانیزه بوده و آب دارد و در آن کشاورزی می‌شود. 

یادم می‌آید وقتی سال ۱۳۶۳ برای تحصیل در دانشگاه به تهران آمدم در سال ۱۳۶۶ یا ۱۳۶۷ یک آپارتمان در خیابان وزرا تهران (پارک ساعی) خریداری کردم در حالی که من در آن زمان ۲۳ -۲۲ ساله بودم؛ وقتی من می‌گویم مال و اموالی دارم و زیاد می‌شود مربوط به مجلس  و دولت نیست بلکه مربوط به زایش مال است.

از ۲۴ سالگی در زمره مدیران ارشد کشور بوده و همواره حقوق بالایی داشته‌ام ضمن اینکه هوش حداقلی معیشتی هم دارم. این در حالی است که هیچ وقت در کار بیزنس و اقتصادی نبوده‌ام و هیچ گاه در کار بیزنس اقتصادی یا بنگاه اقتصادی شرکتی نداشته و فعالیت اقتصادی برای خود نداشتم؛ شاید زمینی را برای خود خریداری کرده یا فروختم و یا خانه و ماشینی را خریده و فروختم.

وقتی من مدیر نمونه کشور شدم و یا نشان خدمت گرفته‌ام به یک باره ۱۰۰ سکه به عنوان هدیه به من دادند هر چند این سکه‌ها را تنها من نگرفتم بلکه به آنها که نشان خدمت گرفتند دریافت کردند.

۱۰۰ سکه امروز معادل ۵۰۰ میلیون تومان بوده و عدد درشتی است و نمی‌توانیم بگوییم نداریم. شما می‌توانید فرض کنید من این ۱۰۰ سکه را در کنار سکه‌های دیگر که به برخی مناسبت‌ها و یا پاداش‌هایی آن را گرفته‌اید نگه داشته‌اید. 

دارایی من و یا ملک من همان زمین‌ها نبودند بلکه پدرم برایم خانه و زمین در شهر هم گذاشته است. و حتی من آن خانه را به پسرم داده‌ام.

من هم مانند تمامی کارمندان سازمان برنامه و بودجه در تعاونی آن شرکت کرده و دارای یک آپارتمان ۷۰ تا ۸۰ متری در محله فرحزاد هستم و وقتی ۷ تا ۸ سال در شیراز خدمت کرده‌ام و عضو تعاونی آنجا هم مانند بقیه کارمندان و مدیران آنجا بودم و یک آپارتمان هم آنجا دارم.

سعی کردم نانی که به دست می‌آورم حلال باشد و یک روز به یکی از دوستانی که ایراد می‌گرفتند اعلام کردم شاید در دارایی شما سهوا مال حرام رفته باشد ولی در دارایی من سعی کردم سهوا هم مال حرام نرود. 

متمول، مرفه و بی‌درد نیستم و تجملاتی هم زندگی نمی‌کنم ولی سعی کردم مال و اموالم را کتمان نکنم. ولی اینگونه هم نبوده که بگویند طرف می‌تواند سوار لکسوس شود اما با پراید رفت و آمد می‌کند؛ به نظرم این کار زشتی است.

یکی از دوستانم که فرد عاقلی بود به من می‌گفت که اگر مدیری را دیدید که ساعتش رولکس بوده و کفشش نیم تخت دارد و آن را برده و تعمیر کرده بدان که آن فرد مدیری فاسد است و همواره سعی کردم و در ذهنم اینگونه بود که همیشه همه چیز را با یکدیگر تطبیق دهم و بر همین اساس هم زندگی خود را با واقعیت‌هایی که دارم تطبیق دادم؛ هیچ وقت کفشم را نیم تخت نزدم که بگویند کفشش را تعمیر کرده و سپس ساعت رولکس در دستانم داشته باشم.

اموال و دارایی خود را به صورت ریز و جزئی در سامانه اعلام خواهم کرد و اگر هم اموال و دارایی خود را ثبت نکنم آنقدر زیر ذره بین بوده و کنترل‌مان می‌کنند که  اصلا امکان ندارد بتوانیم کار خطایی انجام دهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 72
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 13
  • سید IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    183 4
    آن وقت این فرد درد مردم مستضعف را می فهد!؟ اصلاً می فهمد شب، سر گرسنه بر بالش گذاشتن، یعنی چه!؟ اصلاً می تواند درک کند خجالت مرد خانواده از اهل و عیالش برای آن که نمی تواند علیرغم تلاش و کار، نیازهای اولیه ایشان را تأمین کند!؟ بهتر نیست که این فرد به دنبال زندگی بی دردسر خودش برود و حالا که نیاز ندارد، دستش را از جیب ملت بیرون بیاورد! خاک بر سر کسانی که این بی درد را به عنوان نماینده خود برگزیده اند!
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    144 1
    اینکه شما تو وزرا خونه داشتی و عضو تعاونی شدی تو فرحزادم گرفتی، بعد رفتی شیراز عضو تعانی اونجا هم شدی گرفتی چه جوری امکانپذیره!؟ تا جایی که من می دونم اساس تعاونی های مسکن برای کسانی بود که خونه نداشتند! تازه تلاش کردی که درآمدت حرام نباشه! الله اکبر...
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
      27 2
      ما کارکنان نیروی انتظامی در طول ۳۰سال خدمت یه وام بیست ،سی میلیونی که پول دو سه متر خونه هم نیست بعنوان وام مسکن دریافت میکنیم، چطور سه خونه از تعاونی گرفتی و مالت هم حلاله؟؟؟؟
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
      7 3
      همه تعاونی ها اینگونه نیستند
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    77 1
    مجلسیها نباید قوانینی به نفع شخصی خودشان تصویب کنند و مدیران نباید چنین پاداشهایی دریافت کنند و قوانین باید شفاف باشد و قوانین ناقص و ضعیف باید زود جایگزین شوند مردم بدانید به که رای می دهید.
  • آبی آسمون IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    83 1
    عزیزم ماست مالی نکن اون وقت این آدما می خوان تو مجلس از حقوق ملت دفاع کنن. شکم سیر کوله بارشونو واسه هفتاد نسل بعد پر کردن. هنوز تمومی نداره
  • دولیاری IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    3 103
    نوش جونت دکتر عزیز، شما لایق بهترین ها هستید
    • اف IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
      58 1
      شما نشون دادی که واقعا لایق همچین نماینده ای هستی
    • امیر IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
      13 0
      وجنات شما از اسمت معلومه!!!!
  • ابدهگاه IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    0 89
    کور شود هر انکس ک نتوان دید دکتر جان ول کنید حرف مردمو اونا ک ندارن از نداشته هاشون میگن چون خودشون نمیتونستن تهمت میزنن ولی قطعا خدایی هست
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
      3 1
      :/
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
      9 0
      هش یواش برو
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
      2 0
      ابدهگاه تو مطمئنی که به خدا اعتقاد داری؟
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    62 3
    کل یاسوج 300 - 400 هکتار زمین کشاورزی داره؟
    • IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
      6 1
      سلام.نماینده گچساران.نه یاسوج.یاسوج مرکز استانه،گچساران یکی از شهرهای اونه.
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    91 1
    مدیریت شماها را در مجلس دیدیم مردم را به فلاکت رساندید حالا داستان سرایی می کنید میشه بفرمایید 8 سال توی مجلس چه دسته گلی بسر این مرد زدید حالا با افتخار تعریف می کنی دلار 12000 تومانی و بنزین 3000 تومانی وگوشت 120000 تومانی و .....
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    60 4
    امیرالمومنین بواسطه تلاش فروان در زمره ثروتمندان زمان خود بود اما زندگی اش در حد افراد فرودست جامعه بود به نظر شما امیرالمومنین کار زشتی انجام میداد؟
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
      57 2
      امیرالمومنین به مساوات در بین مومنین تاکید داشتند.یعنی اقای تاجگردون ،حتی اگر ثروتت خالص هم، همه نتیجه ارث پدری و زحمت خودتت باشه ،نمیتونی نظاره گر باشی که کودکی داره زباله گردی میکنه وتو لکسوس سوار از کنارش رد شی .از تو میشه انتظار داشت که بودجه کشور رو طوری ببندی که اون بچه فقیر هم حقش ضایع نشه ؟ واگذارتون به خدا وروز قیامت.
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
      48 0
      دقیقا حرف من و سایرین را زدی. این خواست خداست که طرف با زبون خودش همه چی رو اعتراف کنه.خدا ازت نگذره که دروغ میگی
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    62 0
    تازه زیر نظر هم دارنتون اینقد فساد و حقوق نجومی و دزدی و رشوه تو دولت پیدا می شه؟؟ :))
  • مرصاد IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    13 1
    اینها همه از نوچه های آن مرحوم مغروق هستند ؛ که اشرافیت را ؛ بدون رو دربایسی ، فریاد می زنند !!
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    1 21
    درود بر نماینده شایسته . هر چی داری نوش جونت . همینکه شهرمونو اباد کردی و انشالله بازم به این شهر جون میدی برامون کافیه بقیه که هیچ وقت همینو هم انجام ندادن
  • هومن IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    8 0
    با سلام.میشه بفرمائید اصلا ما برای چی انقلاب کردیم.میخواستیم به داد مظلومین برسیم یا میخواستیم خان زاده ها بیان وبه غارتگری هاشون ادامه بدن!وای بر اونایی که انتظار دارند چنین افردی بتوانند به مردم خدمتت کنن.
  • ابراهیم IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    11 12
    سلام درسته که این فرد بی درد برای مردم تصمیم بگیره.
  • علی IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    24 9
    فقر بیماری بشر است!!! فقیر بودن شرمندگی دارد نه افتخار!!! در ایران نباید فقیر داشته باشیم!!! ایران دومین دارنده منابع فسیلی در دنیاست!!! اگر مردم فقیر هنوز زیادند مشکل در نحوه نگرش غلط سیاستگزاران است!!!
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    36 3
    پز ثروتت رو نده داداش ! از بودجه کشوری که امسال از کمیسیون بیرون دادی ،معلومه چه نابغه ای در زمینه تولید ثروتی ! از اون کارمند مالیات گرفتن ووکیل وپزشک وهنرمند رو بی خیال شدن !
  • مهدی IR ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    35 7
    خب اقای تاجگردون.بهتر نیست به شغل شریف کشاورزی برگردین و کمیسیون برنامه بودجه رو به اهلش بسپارین؟
  • مريم IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    43 8
    فردى كه به قول خودش اينقدر اپارتمان داشته ايا درست كه اونم حتمابارانت دوتااپارتمان ازتعاونى كه ميتونست به كسى تعلق بگيره كه اصلا خونه نداشت ومستاجربودبگيره اونوقت ميخواى اينا به فكرمستضعف باشن
  • مريم IR ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    29 8
    شما كه اينهمه اپارتمان داشتى بازم ازاپارتمان تعاونى كه ميشد به يك مستاجرتعلق بگيره نگذشتى ميخواى ازچيزاى ديگه بگذرى واقعا معلومه ازرانت استفاده نمى كنى ايا به فك مستاجرومستضعفى
  • بدرالدین IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    8 3
    فرمایشات مولای متقیان علی (ع): ای مالک، بدان که تو را به بلادی فرستاده‌ام که پیش از تو دولت ها دیده، برخی دادگر و برخی ستمگر. و مردم در کارهای تو به همان چشم می‌نگرند که تو درکارهای والیان پیش از خود می‌نگری و درباره تو همان گویند که تو درباره آنها می‌گویی و نیکوکاران را از آنچه خداوند درباره آنها بر زبان مردم جاری ساخته، توان شناخت.چرب‌زبانی و ستایش به خودپسندیش نکشاند. کوخ نشینان کجایند ، مردمان دردمند و پیشوایان بی درد .
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    13 2
    اموال داری. خب مبارکت باشه. اما!!! با توجه به اینکه مدیری که در رفاه باشه هرگز نمیتونه درد کارگر رنج کشیده رو بفهمه پس جنابعالی باید بری کنار. در ضمن وقتی که مدیریت از اولش دست شماها بوده ولی سفره مردم رو کوچیک کردین پس این یعنی اینکه سواد مدیریت نداشتین و ندارین و بنابراین باید برید کنار.
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    19 4
    ۱۰۰ سکه امروز معادل ۵۰۰ میلیون تومان بوده و عدد درشتی است و نمی‌توانیم بگوییم نداریم. شما می‌توانید فرض کنید من این ۱۰۰ سکه را در کنار سکه‌های دیگر که به برخی مناسبت‌ها و یا پاداش‌هایی آن را گرفته‌اید نگه داشته‌اید...........خوب به نظرت این همه سکه برای انجام کاری که وظیفه ات بوده !عادلانه است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!.
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    18 1
    گل بگیرن در اون اداره ای رو که چندتا چندتا خونه ی تعاونی بهتون میده
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    13 4
    آن پارسا که ده خردو ملک رهزن است...
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    17 3
    خفته را خفته کی کند بیدار...
  • NL ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    17 2
    چرا بقیه کارمندان نمی توانند یک مسکن نه در فرحزاد بلکه در احمد مستوفی هم بگیرند و شما گرفتی تازه دوتا یکی از آنها هم در فرحزاد؟ٌٌٌ
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    15 0
    اعترافاتی که طلحه و زبیر در زمان امام علی علیه السلام از گفتنش شرم داشتند
  • مجمد IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    8 0
    بمیرم برات. دلم کباب شد.آخی .
  • هادی IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    12 0
    آره شما راست میگی!!! من هزاران کشاورز دارای زمینهای بکر میشناسم بیش از چهل ساله دارن فعالیت میکنن ولی همشون دروغ گو هستن چون چیزایی که شما و پدران شما داشتین و دارین رو ندارن. اصلا هم پارتی نداشتی که 24 سالگی مدیر ارشد شدی!!!!! بس کنید بابا حرفاتون به درد خالتون میخوره لطفا خفه شید..
  • حسین اقا IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    1 0
    به نام خدا. ................ باز خوبه که فعلا حقایقی را بصورت انتخاب شده بیان کرد تا وجه متعادلی از خودش به مردم نشان بده .. بعضی ها همین جرات را هم ندارن که اصل واقعیت را بگویند هر چند که نمیشود همه این گفتار ها را که بر اساس واقعیت خود ابرازی عنوان شده را مناسب یک مسلمان عضو حکومت اسلامی دانست . شما که خانه و زمین داشتی بی تقوائی کردید که باز هم خانه و زمین گرفتید..!!!! این یعنی اسراف .. میگذاشتید یک نفر دیگر که خانه و منزلی ندارد ان خانه شیراز را میخرید... شما حق یک فرد بیخانه دیگر را ضایع کرده ا ید... شاید به نظر شما این خانه حلال در مقایسه با مختلسین ملیاردی چیزی نباشد.. ولی شما یک کارگزار دولت اسلامی بودید...!!!! عقیل بن ابیطالب برادر مولا علی (ع). هشت تا ده فرزند داشت و نابینا و مفلس هم بود برای مقداری پول بعنوان قرض و یا نان و برنجی برای عیال خود نزد ان حضرت امد و .. مولا فرمودن من از خود چیزی ندارم. عقیل گفت از بیت المال بعنوان قرض بردار . تو امیرالمومنین این دولت هستی .. .......... مولا فرمود بیا دو شمشیر برداریم و به مردم شبیخون بزنیم. و اموالشان رابرداریم . عقیل با تعجب گفت تو داری برای سرقت و دزدی به من پیشنهاد میدهی ... مئلا فرمود خودت هم همین را پیشنهاد دادی .. این حرف تو مانند دردی است که اموال مردمی را که در نزد من بعنوان امانت و بیت المال هست را برای مصارف شخصی بردارم هر چند که برای تو که برادر منی و عیالوار و نابینا و گرسنه باشی.... خداوند ما را از شر خطواط شیاطین حفظ کند... امیسسسسسسسن..
  • ۲۳۹۰۰۶۴۵۰۷ IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    8 0
    ببخشید مگر مدال طلای المپیک گرفتین ک ۱۰۰ سکهبه شما پاداش دادن؟تا انجاییکه من میدونم صدها مدیر نمونه در اقصی نقاط کشور داریم .اگه قراره به هرکدام ۱۰۰ سکه بدن دیگه چیزی از خزانه نمی مونه! واقعا در مملکت اسلامی برای انجام وظیفه باید اینقد پاداش گرفت؟ !!!! تازه مطمئنم خیلی خیلی بیشتر از اینائی ک گفتین از پاداش گرفتین
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    5 0
    با این همه مال واموال باید علت اصلی حضور درمجلس را بگوید که همان بدست اوردن قدرت برای استفاده بیشترازثروت است-باباش مگر خان بوده که ۲سالگی زمین بنامش بوده!؟اگر بوده باید کلا تعدیل وتسویه حساب شوند
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    7 0
    جناب نماینده همین که از دو تعاونی خانه گرفتی مال حرام است چون شرط خانه گرفتن از تعاونی اینست که خانه نداشته باشی
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    7 0
    حتما یارانه و سبد کالا و بسته کمکی رو هم می گیرید
  • مهدی رحمتی IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    7 0
    جناب آقای تاجگردون با سلام احتراماٌ مصاحبه شما را خواندم خداوند به شما بیشتر بدهد فقط میتوانید بگویید این کنترل ها چگونه هست که ما این همه مسئول دزد و خیانتکار داریم همین اخیرا دو نماینده مجلس در رابطه با زد وبند با شرکت های خودرو ساز بازداشت شده و بر اساس ترازوی نامیزان قوه قضائیه فردای آن روز آزاد شدند احتمالا ذره بین ایراد داشته است و آیا این زایش اموال شما بر اثر ارتباطات و و مشاغل مدیریتی که داشتید کسب نشده است ؟
  • محمد IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    6 0
    اگە شیلە پیلە تو کارت نیست چرا تا الان اعلام نکردی دارایئت رو،هر چند از راه حلال این جوری ثروت جمع نمیشه شک نکن
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    9 0
    ولی مسکن وشهرسازیبه ما اجازه ثبت نام دوباره در تعاونی مسکن را نداد چطور جناب عالی فقط دوبار در تعاونی مسکن عضو شدید حتما قانون برای شما طور دیگری نوشته شده است
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    6 0
    دورویی بده ولی دیر یا زود مشخص میشه . به فکر مردم نبودن خیلی بده .لکسوس داشته باشی نمایند مردم باشی در حالیکه خیلی از مردم تو خرج زندگی موندند و برا خرید یک خودرو باید یک سا منتظر شوند به لطف نماینده ها. .
  • Sh.m IR ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    8 0
    هم اون زمینها مال غصبی هستند چون در زمان خان و کدخدا با چماق و زور و بدون زحمت بدست آمده و هم اون سکه ها حرام است چون هم دهنده و هم گیرنده خلاف قانون و شرع عمل کرده اند. ولی معلومه علیرغم این همه دارایی آدم بی بته ای هستی که دارائیهایت را به رخ می کشی کسانی که ازش طرفداری میکنند یا از قوم و قبیله اش هستند یا کسانی که بعد از سالها هنوز خوی رعیت بودن تو وجودشونه
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    7 0
    با ۸ میلیون تومان حقوق ماهانه لکسوس می خرند. اینها با رای مردم به قدرت رسیدند.
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    8 0
    برای این آقا چه فرقی میکنه بنزین لیتری 3000تومان بشه-مریض داشته باشی پول نداشته باشی اونو درمان کنی-مستاجر باشی برای اجاره خونه ات مونده باشی-سرپرست خانواده باشی و بخاطر بی تدبیری اینها شرمنده خانواده ات بشی- الحق که هزار ماشاءا...به این رییس ومدیران نجیب!!!
  • DE ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    8 0
    زشت اینه که نماینده مجلس کشوری باشی که 80 درصد مردمش زیر خط فقرن به انواع یارانه نیاز داشته باشن ولی توی نماینده لکسوس سوار شی.
  • امید IR ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    6 0
    از اسمت پیداست که اهل تاج و تاجگذاری و طاغوتی ، شما را چه به شکم گرسنه و فقیر.اگر مردم فقیر این مملکت گرسنه مانده اند. باید نانشان را در شکم همچون تویی جست که سیری ناپذیرید.
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    5 0
    داشتن اموال بد نیست بلکه به رخ کشیدن اون بد هست ، تظاهر به داشتن زشت هست این صفت افراد کوتاه فکر و تازه به دوران رسیده هست،افراد ثروتمند زیادی ماشین های معمولی سوار میشوند برعکس افراد زیادی بخاطر اینکه خود را پولدار نشان دهند ماشین های خارجی سوار میشوند،به دوست عاقل شما بگم اگر مدیری ساعت رولکس میلیونی استفاده کرد از خرید کفش چند صد هزار تومنی هم ابایی نداره ، کلا تفکراتتان مانع رشد ایران هست
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    5 0
    مثلاً اومده شفاف سازی کنه
  • فرزاد IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    4 0
    خدا پدر شو بیامرزه قشنگ تشریح کرده چجور یک مدیر مرفه میشه ..100سکه 100سکه... این تازه بدون لکنت میشینه میگه.. و جالبه اینجوری کهایشون تشریح کرده مدیر مرفهی نیست ..مرفهاش چگونه اند؟؟؟
  • حسین اقا IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    4 0
    مشرق جان شفافیت شفافیت شفافیت.... نشر بده . نظر ملت را.... سلیقه ای خوب نیست ..!!!!!!!!!!
  • م IR ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    3 1
    واین بود انقلاب مستضعفین.
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    4 0
    مردم فقیر کهیکیولیه و بویر چرا به این بی درد بالاشهرنشین پر مدعای تازه تهران اومده رای میدهند بی خود نیست نماینده محرومترین شهر ایران هست با تشکر از mashreghnews
  • GB ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    4 0
    آقای تاجگردون! زشت آن است که پراید داشته باشی و لکسوس سوار شوی. مردم ایران حاضرند در پراید بمیرند در خودروی ایرانی . حتی دوستی می گفت حاضرم در زندان ایران بمیرم تا در قصر خارج از کشور
  • پویا نوری IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    5 1
    بله دیگه ، مدیران بی لیاقت دولتی از کیسه بیت المال به شما سکه بدهند ، شما هم به اونها، جناب آقای تاجگردون!!! حالا متوجه شدی که اون سنگی که از روحانی به سینه میزدی از بی عقلی شما بود ،حالا دیدی توانایی آقای رئیسی فراتر از نقد کردن چک برجام است که خارج از شعور و درک افرادی مثل شماست که شعورتان را فراتر از سایر افراد جامعه می دانید.
  • علی IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    0 0
    تاجگردون عزیز شماها برای هرچی یک کلاه شرعی درست میکنید مشکل این مملکت مشکل رانت هست که شما وامثال شما ازآن بهره مند بودید .اگربگی نیست دروغ میگویی.سازمان برنامه وبودجه جایی است که تمام مزایای برای خودمیگیرد وتتمه اش را به کارمندان بدبخت نهادهای دیگر دولتی میدهد تو هم مثل نوبخت و انصاری و.. بیش نیستی
  • GB ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    2 0
    احساس شدید به خانه تکانی در خانه ملت در حس ششم عبور می کند ...
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    0 0
    آهان زشت نیست شما آرمانهای امام زیر پات گذاشتی و لکسوس سوار میشی در صورتی که شاید کسی توایران باشه که دمپائی نداشته باشه باش راه بره شما خود خود سرمایه داری هستی
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    1 0
    مگر قرار نبود نماینده ها اموال اول و اخر دوره نمایندگی را اعلام کنند. حالا معلوم می شه چرا در مجلس رای نیاورد. به عمل کار براید به سخنرانی نیست.
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    2 0
    اگر ایشون تاجر یا چیزی شبیه آن بود شاید اشکالی نداشت ولی برای نمایندگی مردم این سبک زندگی مناسب نیست
    • IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
      1 0
      اینا دنباله رو همونی هستند كه میگفت پدرم زمین دار بوده (هرچی دارم از دزدی نیست) لاکچری بازی صفت مشترك اكثر آدمایی ه كه ب انگلیس وصل هستند شیر را فرزند همی ماند به او تو به پیغمبر چه میمانی بگو؟
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    1 0
    ما در کل کشور اصلاح طلب حلال خور نداشته و نداریم و نخواهیم داشت تمامی کسانی که الان اصلاح طلبن همگی در اوایل انقلاب حتی یک متر زمین هم نداشتند ولی الان همشون بالای سه چهار هزار متر منزل ثروت هزاران میلیاردی و زمین و کارخانه و همه چی دارند این مال اندوزی ها فقط با دزدی و فساد و وطن فروشی بدست می اید به والله حتی یک نفر از اصلاح طلبان از میلیارد کیلومتری بهشت هم رد نخواهند شد چه رسد بهشت
  • علی IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    0 0
    واقعا برای همگی متاسفم
  • حسين DE ۰۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    1 0
    مشرقيان محترم چرا نظر مرا در مورد اظهارات تاجگردون چاپ نكرديد؟ ممكنه لطفا" توضيح بديد،سپاسگزارم .
  • فرید IR ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    1 0
    این آقا از تحریم میترسه؟ از قیمت بنزین بهش فشار میاد؟ میدونه کرایه خونه چیه؟ برای پرداخت قبض برق و آب مشکل داره؟ تو فکره قیمت میوه و گوشت چقدر گرون شده؟ تابحال بی پولی رو احساس کرده؟ اصلا تاحالا سوار تاکسی شده تا مشکلات شون رو بفهمه؟ این آقا تو یه دنیای دیگه زندگی میکنه.وقتی پانصد میلیون پاداش میگیره کجا میخاد درد ملت رو بفهمه. وقتی خونه تو پاسداران داره کی مشکل کوله برها رو تو مریوان میفهمه. ایا این حکومت اللله بر مردمه؟
  • مهدی DE ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۱
    1 0
    مرفه بیدرد با افتخار هم میگه، معلومه نمیتونه درد 90 درصد مردم بدبخت ایران رو درک کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس