عضو جبهه پایداری گفت: پیش‌بینی ما این است که بیش از 15 نفر از لیست جبهه پایداری به مجلس راه پیدا کنند.

فاطمه آلیا نماینده مردم تهران و عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی در گفت و گو با مشرق درباره رسالت گفتمان سازي اين جبهه در عرصه انتخابات گفت: جبهه پایداری حرکتی است که در سوم تیر سال 84 آغاز و در روند کار با انحراف برخی از اعضای دولت مواجه شد و نسبت به جریان منحرف دولت و همچنین فتنه اعلام موضع كرد.

اين نماينده مجلس در ادامه افزود: در سال گذشته که هنوز فرصت زیادی تا انتخابات داشتیم؛ جبهه پایداری  فعالیت گفتمانی خودش را شروع کرد و زمانی که به مقطع انتخابات رسیدیم، این جبهه به دلیل رسالت انقلابی خویش تصمیم گرفت نامزدهایی که دارای معیارهای این گفتمان هستند را به مردم معرفی ‌کند.

وي اصلاح‌طلبان، انحرافی‌ها و فتنه‌گران را خط قرمز این گفتمان دانست و تصریح کرد: اختلاف نظرها با جبهه متحد بر سر چند نفر بود و به دلیل قرار داشتن این افراد در لیست جبهه متحد، ما نتوانستيم با اين گروه به وحدت برسيم و اتحادي شکل نگرفت.

آليا با ابراز ناراحتی از قرار گرفتن این اشخاص در لیست جبهه متحد گفت: اگر تلاش های جبهه پایداری نبود کسانی در لیست جبهه متحد قرار می گرفتند که با معیارهای اصولگرایی در تضاد بودند.

عضو جبهه پایداری با بیان اینکه برخی اعضای جبهه متحد نیز از وضع موجود ناراضی هستند گفت: فرایند دو لیست شدن اصولگرایان قدم به قدم جلو رفت و ما منتظر اشتراک حداکثری بودیم ولی این اتفاق نیفتاد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی میزان استقبال عمومی از  جبهه پایداری را قابل توجه دانست و افزود: پیش‌بینی ما این است که بیش از 15 نفر از لیست جبهه پایداری به مجلس راه پیدا کنند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
    0 0
    اشتباه گفتي بلكه 26نفرانتخاب ميشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس