دیوان عدالت بین المللی

دیوان کیفری بین‌المللی ادعاهای نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر مقامات این رژیم را به شدت رد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از میدل ایست مانیتور، «فاتو بنسودا» دادستان کل دیوان کیفری بین‌المللی  ادعاهای مقامات رژیم صهیونیستی را در ارتباط با جانبداری از فلسطینی‌ها رد کرد.

این مقام قضایی دیوان کیفری بین المللی، تکذیب ادعاهای صهیونیست‌ها را با توجه آغاز تحقیقات در ارتباط با احتمال وقوع جنایت جنگی در فلسطین اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

روزنامه رژیم اشغالگر پیغام ایران را در رزمایش به خوبی دریافت کرد

بنسودا اعلام کرده که دیوان کیفری بین المللی براساس اصل مسئولیت شخصیتی در برابر جنایت‌ها فعالیت می‌کند و به کشمکش‌های میان دو طرف کار ندارد.

 دادستان کل دیوان کیفری بین‌المللی همچنین افزود هنوز هیچ  اتهامی علیه کسی صورت نگرفته است.

هفته گذشته، «فاتو بنسودا» دادستان کل دیوان کیفری بین‌المللی از تلاش برای آغاز تحقیقات این دادگاه درباره جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه، کرانه باختری و قدس شرقی خبر داد.

پیش از این مقامات صهیونیستی از جمله نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم، اقدامات دیوان کیفری بین‌المللی را جانبدارانه توصیف کرده بودند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
    0 0
    چند سال پیش یک گروه صهیونیست هزینه نصب یک جمله بر روی اتوبوس های شهر نیویورک را داده بود، بدین مضمون که: "یهودی ها تنها ملتی در جهان هستند که برای هیچ جنایتی بازخواست نمی شوند." به عبارت دیگر همه ملت ها جنایت کارند، به جز ما یهودی های معصوم. این انگاره از این اعتقاد ناشی می شود که یهود ملت برگزیده خدا ست، پس حق دارد هر کاری که می خواهد با دیگران بکند. اگر کسی بگویید آدم کشی هایی که یهودی ها انجام داده اند، جنایت است، پس از یهود متنفر است. یا شما باید جنایات ما را نادیده بگیرید، که در غیر این صورت حتما یهودستیز هستید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس