کد خبر 1024839
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹
هالند

ارلینگ هالند ستاره نروژی سالزبورگ روز گذشته رسما به بروسیا دورتموند پیوست در حالی که از یوونتوس و منچستریونایتد هم پیشنهاد داشت.

به گزارش مشرق، فصل گذشته بود که هالند با گلزنی های متوالی برای سالزبورگ نام خود را بر سر زبان ها انداخت و امسال با زدن 28 گل در 22 بازی که هشت تای آنها در لیگ قهرمانان بود، بیش از پیش مورد توجه غول های اروپا قرار گرفت.

در حالی که منچستریونایتد و یوونتوس تلاش زیادی برای جذب او را داشتند، در نهایت بروسیا دورتموند بود که موفق تر عمل کرد.

بیشتر بخوانید:

ملاقات سرمربی منچستر با هالند در سالزبورگ

مینو رایولا و آلف هالند(پدر بازیکن) مدیران برنامه ارلینگ هستند و این دو نقش مهمی در انتقال او به تیم آلمانی ایفا کردند. واقعیت امر اینجاست که آنها برای ارلینگ تقاضای هشت میلیون یورو دستمزد خالص در سال را داشتند که هر دو باشگاه یوونتوس و یونایتد با آن مخالفت کردند. مشکل بزرگتر به درصد بالایی بود که آنها از انتقال احتمالی او در سال های بعد طلب کرده بودند. 

نه یوونتوس و نه یونایتد حاضر نشدند چنین درصدی را به رایولا و پدر ارلینگ هالند بدهند اما سران بروسیا دورتموند مشکلی با قبول درخواست آنها نداشتند. یوونتوس و منچستریونایتد همچنین حاضر نشده بودند تا رقم فسخی پایین برای هالند در نظر بگیرند؛ ضمن اینکه با احتساب دستمزد ناخالص هالند، هزینه کلی در طول 5 سال برای وی به 125 میلیون یورو افزایش می یافت. به این ترتیب بود که ارلینگ راهی زردپوشان وست فالن شد

قرارداد او 5 ساله است و برای جذب او نیز 20 میلیون یورو هزینه شده است. طبق ادعای توتو اسپورت، دورتموند هشت میلیون یورو به پدر هالند و 15 میلیون یورو نیز به رایولا برای این انتقال پرداخت کرده است ضمن اینکه رقم فسخ قرارداد او نیز پایین در نظر گرفته شده تا مسیر برای انتقال او به تیمی بزرگتر در آینده دشوار نباشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس