کد خبر 1024767
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه - کراپ‌شده

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تجاوز نظامی آمریکا به خاک و نیروهای عراقی، مصداق بارز تروریسم و به شدت محکوم است.

به گزارش مشرق، سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه تجاوز نیروهای آمریکا به خاک عراق و حمله به مواضع نیروهای حشد الشعبی را مصداق بارز تروریسم دانست و آن را به شدت محکوم کرد.

وی از آمریکا خواست تا به استقلال، حاکمیت و یکپارچگی ارضی عراق احترام گذاشته و دخالت خود را در امور داخلی این کشور متوقف کند.

بیشتر بخوانید:

سخنگوی دستگاه دیپلماسی با اشاره به دروغ بودن ادعای آمریکا در مبارزه با تروریسم، اظهار داشت: این حملات بار دیگر ادعای دروغ آمریکا در مبارزه با گروهک تکفیری داعش را اثبات کرد به طوری که ایالات متحده، مواضع نیروهائی را هدف قرار داده است که در طول سال‌های گذشته ضربات سنگینی به تروریست‌های داعش وارد کرده است.

موسوی تصریح کرد: آمریکا با این حملات، حمایت قاطع خود را از تروریسم و بی توجهی به استقلال و حاکمیت کشورها نشان داده است و باید مسئولیت تبعات این اقدام غیرقانونی خود را بپذیرد.

وی حضور نیروهای خارجی در منطقه را موجب ناامنی، تشنج و بحران دانست و تاکید کرد: آمریکا باید به حضور اشغال‌گرانه خود پایان دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام حمایت جمهوری اسلامی ایران از استقلال، تمامیت ارضی و حاکمیت ملی عراق، با خانواده شهدا و مجروحان این حمله تروریستی آمریکا ابراز همدردی کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 3
  • US ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    19 8
    فلسطینی‌های عزیز و حماس محکوم نکردند؟
  • امیر مهدی IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    12 22
    انتقام الهی در پیش است به ازای هر نفر شهید 10 نفر از نظامیان امریکایی و اسرائیلی را خواهیم کشت .
  • دیده بان IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    7 22
    و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون به زودی خواهند دانست نتیجه ی اعمال زشت خود را والله عزیز ذوالانتقام
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    2 1
    با جوکر های دست نشانده اشوب را به داخل کشور عراق کشاندندو بعد هم مقامات امریکایی تشریف اوردند برای ایجاد نسل جدید جوکرها برای سالهای اتی. حقه حرامزاده های جوکری و سرمایه گذاری عظیم روی ان
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    3 1
    پس پدر جوکرها تشریف بردند به عراق برای غارت اسان. چرا که با یک فیلم و برنامه حساب شده حس جوکری را به برخی جوانان القا کردند غافل از اینکه دیگر این امریکا مثل پدر جوکر به شهرداری قانع نیست بلکه کل کشور عراق را هوس کرده است. اما با غیرت حشدالشعبی و جوانان غیور عراق این لقمه خفه اش خواهد کرد.
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
    3 4
    درسخنانی حضرت امام خمینی رحمته الله علیه فرمودند:امریکا چکاره است که ازآن سر دنیا به تمام کشورها دخالت می کنند،واقعا هم همین طور است،اگرامریکا دخالت نکند!! خودشان کشورهای منطقه بهتر بلدند مساءل ومشکلاتشون را حل کنند!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس