کد خبر 1024706
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
تراکتور

پس از جدایی دو بازیکن خارجی از تیم فوتبال تراکتور؛ به احتمال فراوان چهار بازیکن دیگر نیز در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل از این تیم جدا خواهند شد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتور تبریز با صلاحدید ساکت الهامی سرمربی این تیم در فصل نقل و انتقالات به دنبال تقویت تیم خود در پست‌های مختلف است و از همین رو مذاکره با چندین بازیکن در پست‌های مدنظر را آغاز کرده است.

در همین راستا چند بازیکن تیم تراکتور هم در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند و به احتمال فراوان این بازیکنان در نقل و انتقالات زمستانی راهی تیم دیگری خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش مغانلو به پیشنهاد پرسپولیس و تراکتور

سید احمد موسوی، سعید مهری، محمدرضا آزادی و محمدرضا اخباری چهار بازیکن تراکتور هستند که به احتمال فراوان در نیم‌فصل دوم در یک تیم دیگر توپ خواهند زد. پیش از این بازیکنان نیز کوین فورچونه و سوگیتا دو بازیکن خارجی تیم تراکتور از لیست این تیم کنار گذاشته شدند.

در همین زمینه گفته می‌شود تراکتوری‌ها که در پست مدافع میانی به دنبال جذب بازیکن هستند، پیشنهاد معاوضه محمدرضا اخباری و وحید محمدزاده را با باشگاه ذوب‌آهن مطرح کرده‌اند و باید منتظر ماند و دید وضعیت این بازیکنان به کجا خواهد رسید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس