کد خبر 1024694
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
گواردیولا

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل شفیلد یونایتد، استفاده از VAR در رقابت های لیگ برتر را زیر سوال برد.

به گزارش مشرق، بعد از تساوی بدون گل در نیمه اول، شاگردان گواردیولا در دقایق ابتدایی نیمه دوم توسط سرخیو آگوئرو به گل رسیدند؛ در حالی که دخالت کریس کاوانا، داور بازی، در رقم خوردن این گل، باعث عصبانیت بازیکنان شفیلد یونایتد شد. هرچند این گل توسط VAR تایید شد اما گواردیولا باز هم به استفاده از این تکنولوژی معترض است.

بیشتر بخوانید:

منچسترسیتی با برد جنجالی به یک امتیازی لسترسیتی رسید

او به اسکای اسپورتس گفت:" من بارها گفته ام که من لیست بلندی از اشتباهات VAR دارم. هر هفته یک اشتباه بزرگ رخ می دهد. در دیدارهای دیگر هم اشتباهات بزرگی رخ می دهد. امیدوارم فصل آینده این سیستم بهتر عمل کند."

پیروزی امشب سیتی مقابل شفیلد، صدمین پیروزی گواردیولا در لیگ برتر در صد و سی و چهارمین دیدار در این رقابت‌هاست؛ دستاوردی که او معتقد است نتیجه تلاش همه اعضای باشگاه منچسترسیتی است.

 رسیدن به 100 پیروزی، یک تشویق بزرگ برای باشگاه، بازیکنان و کادر فنی است. این یک دستاورد فوق العاده برای یک باشگاه فوق العاده است و یک تشویق بزرگ برای همه بازیکنان و کادر فنی که در این مدت در باشگاه حضور داشتند.

باشگاه های بزرگی مانند چلسی، منچستریونایتد، اورتون و لیورپول اینجا حضور دارند و منچسترسیتی با پیروزی های شگفت انگیزی که در این مدت کوتاه داشته، جلوتر از آنهاست. ما به ویژه در لیگ برتر، باثبات بودیم. ما به خاطر این دستاورد خوشحال هستیم."

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس