کد خبر 1024690
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
یووانوویچ

سرمربی جدید امارات چند روز بعد از معارفه در اولین تصمیم جنجالی بازی های باشگاهی در این کشور را به تعویق انداخت.

به گزارش مشرق، یووانوویچ صربستانی چند روز بعد از جانشینی برت فان مارویک هلندی در تیم ملی امارات با وجود مخالفت های صورت گرفته با برپایی اردوی آماده سازی چند روزه در ژانویه 2020 سرانجام حمایت کمیته تیم های ملی و المپیک را به دست آورد و توانست گوی سبقت از باشگاه ها برای جمع کردن ستاره های ملی پوش این کشور برای چهار تا پنج روز اردو را برباید.

بیشتر بخوانید:

سرمربی تیم ملی امارات انتخاب شد +عکس

یووانوویچ که در دو مقطع کار باشگاهی در امارات انجام داده با به تعویق انداختن بازی های نیمه نهایی حذفی امارات مجوز برپایی اردوی آماده سازی تیم ملی طی روزهای چهارم تا هشتم ژانویه 2020 در دبی را بگیرد. این اردو در غیاب ستاره های زیر 23 سال خواهد بود چون آنها باید در قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در تایلند به میدان بروند.

چهار باشگاه العین، الجزیره، شباب الاهلی و الشارجه پیش از این با تصمیم جنجالی یووانوویچ مخالفت کرده بودند اما با ورود کمیته المپیک و تیم های ملی آنها با تعویق بازی های نیمه نهایی جام حذفی از روز نهم ژانویه به دهم موافقت کردند تا سرمربی صربستانی برای شناخت بیشتر از بازیکنان این اردوی آماده سازی را برپا و تنها کشوری لقب بگیرد که در ژانویه اردوی ملی برپا کرده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس