استراماچونی

دروازه‌بان و مربی اسبق استقلال شرایط کنونی این تیم را تأسف‌بار عنوان کرد.

به گزارش مشرق، منصور رشیدی در خصوص شرایط کنونی استقلال گفت: اینکه یک تیم ریشه‌دار، بزرگ و پرافتخار این‌قدر بلاتکلیف باشد واقعاً عذاب‌آور است و باید مسببان این اتفاق ناگوار شناسایی و حتی محکوم شوند، چون هم با اعتبار یک مجموعه بزرگ و هم با احساسات میلیون‌ها انسان بازی کرده‌اند. اگر در سال‌های گذشته با مدیرانی که جای خدمت به باشگاه صدمه زدند برخورد جدی می‌شد بعد از آن هر شهرت‌طلبی جرأت نمی‌کرد مسئولیت باشگاه را برعهده بگیرد و از عواقب کارهایش می‌ترسید، اما هرکس آمد یک زخم جدید به بدنه باشگاه زد و رفت و کسی هم پیدا نشد از آن‌ها جواب بخواهد.

بیشتر بخوانید:

جایگاهی که استراماچونی دیگر ندارد

رشیدی ادامه داد: استقلال پس از سال‌ها داشت فوتبال بازی می‌کرد که من هوادار با غرور بازی را می‌دیدم و کیف می‌کردم و منتظر شروع بازی بعدی تیمم بودم، چون دلم قرص بود که برنده هستیم. اینکه سرمربی تیم صدرنشین چمدانش را بردارد و شبانه از ایران برود به خاطر چیست؟ جز اینکه طاقت او طاق شده است؟ من شاهد بودم استراماچونی ۳، ۴ مرتبه در مصاحبه‌هایش به شدت از وضعیت گلایه کرد و خواستار رفع مشکلات شد، اما آقایان مربی اروپایی را با فلان مربی که همیشه آماده قبول مسئولیت است اشتباه گرفتند. هیچ آدم عاقلی تیم صدر جدولی‌اش را ول نمی‌کند مگر اینکه به ستوه آمده باشد. این‌قدر به او وعده پوچ دادند که دیگر فکر می‌کرد دارند مسخره‌اش می‌کند بعد که همه چیز خراب شد تازه فهمیدند چه اشتباهاتی کرده‌اند و به هر دری می‌زنند تا خودشان را از مهلکه نجات دهند.


رشیدی در خصوص نیاز به تقویت استقلال گفت: استقلال در ۳ تورنمنت مختلف حضور دارد و بازیکن می‌خواهد. برای خط دفاع، میانی و حمله باید تقویت شود. ما مدافعی داریم که جای دفع توپ پای مهاجمان حریف را می‌زند و به نظرم باید از مدافع دیگری استفاده شود و به این بازیکن خشن اجازه بدهند یا در خط دیگری بازی کند یا به تیم‌های اروپایی برود، چون هر روز در رسانه‌ها برای او آفر اروپا درست می‌کنند که البته مشخص است مدیربرنامه‌های قدرتمندی دارد! استقلال در زمان بازیگری من و نسل من در هر سال کمتر از ۱۵، ۲۰ گل خورده داشت و باید طوری برنامه‌ریزی شود که تیم کمتر گل بخورد. تیم بزرگ باید گل خورده کمی داشته باشد. امیدوارم در همین یکی، دو روزه استراماچونی را متقاعد به بازگشت کنند و اگر هم او برنگشت آقایان بدانند خواسته هوادار ادامه کار با مربی داخلی نیست.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس