کد خبر 1024265
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴
اسکوچیچ

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: به بازیکنانم گفتم که ایمان دارم مقابل سپاهان برنده می‌شویم.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ بعد از پیروزی 4 بر 2 مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: به تیم و بازیکنانم تبریک می گویم که بسیار خوب بازی کردند. حتی در رختکن بین نیمه گفتم ایمان دارم که برنده می شویم. نیمه اول هم خوب بازی کردیم اما اشتباه‌های بچگانه داشتیم. سمت چپ مان در نیمه اول مشکل داشتیم. نیمه دوم واقعا تصمیم و خواست‌مان برای برد بود و اینکه حریف را از همان بالای زمین پرس کنیم. خیلی خوشحالم و از بازیکنانم رضایت دارم که با قلب و مغزشان و تمام وجودشان بازی کردند. سپاهان تیم خوبی است. توپی که در محوطه جریمه می آید برای آنها مثل یک ضربه پنالتی می‌ماند. تیم خیلی خوبی را بردیم.

بیشتر بخوانید:

واکنش قلعه نویی به باخت سنگین سپاهان

وی در مورد تیم داوری مسابقه گفت: در نیمه اول مشکلاتی بود. دو سه خطا بود که می‌شد به بازیکنان سپاهان کارت زرد داد اما این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهد. فوتبال بدون احساسات معنایی ندارد.

سرمربی نفت آبادان در مورد پرداختی باشگاه به بازیکنان گفت: خوشحالم که بازیکنانم پول گرفتند و انگیزه باید از درون شما بیاید درون شما و تلاش کنید و برای برد زحمت بکشید. کسی که بخواهد به پول فکر کند پول بالاخره می آید و خوشحالم از این بابت که مشکلات شخصی بازیکنان با تزریق پول حل شد.

اسکوچیچ در مورد اینکه برنامه های شما برای نیم فصل دوم چیست؟ عنوان کرد: برنامه بزرگ برای باشگاه دارم و یک برنامه  بزرگ هم برای خودم دارم و از تهران به استانبول بروم و بعد به زاگرب بروم و دختربچه ام را ببوسم. این برنامه من است. امروز تاکتیک ما 4-3-2-1 بود که اگر شکل ان را بکشید شبیه یک درخت کریسمس می‌شد. 6-7 روز استراحت داریم بازیکنان مستحق استراحت هستند. 6 ماه خیلی سخت را گذراندیم. این 7 روز شاید آن‌ها نخواهند من را ببیند و من هم نخواهم آنها را ببینم. 

وی در مورد هواداران تیمش عنوان کرد: یک لحظه چشمم را بستم  احساس کردم در انگلیس هستم. هواداران تیم واقعا عالی هستند و انرژی زیادی به تیم می دادند. باید از حمایت عالی شان از تیم تشکر کنم.

سرمربی نفت آبادان در مورد احتمال بازگشتش به این شهر گفت: چیز جدیدی شده که بروند و بازنگردند؟! من برمی‌گردم.

وی درمورد اینکه با ملوان هم 4 گل به تیم قلعه نویی زده بودید و این برد بیشتر به شما چسبید یا آن برد، گفت: این سوال سختی است سه گل هم به فولاد زدم. نمی‌دانم نمی شود مقایسه کرد. در انزلی می‌گفتند چون شب قبل با قلعه نویی شام خوردیم ممکن است بخواهیم بازی را به او بدهم اما من یک آدم حرفه‌ای هستم.

اسکوچیچ در پایان بازهم به شوخی گفت: برنامه ام این است که برای دخترم یک شکلات و یک عروسک بخرم و سپس به فارسی اظهار داشت: آبادان برزیلته!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس